Bare jeg er meg :o) Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Hun har fått fred.Vi sitter igjen med et lass av gode minner og en sorg som akkurat nå er veldig vond. Vært der i hele natt alle sammen....Tøft å se hvordan hun kjempet. Jeg sa til henne sent i går kveld at "det er lov å gi opp nå". Hadde aldri trodd at jeg skulle si det til min gode mormor som liksom ikke kunne dø fra oss. Jaja,måtte bare få det ut.
WP-TLogPeanut Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Kjempetrist å høre om mormoren din Stor klem til deg , fra
Sjefsmegga Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Føler med deg, vondt å se dem lide. Mistet min kjære farmor i fjor vinter, bare 65år gammel, kreft... Vi får trøste oss med at de ikke har det vondt lenge, uansett hva som skjer etterpå..så tror jeg i hvertfall ikke at det er av det vonde. klem
Bare jeg er meg :o) Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2008 Kreft som tok mormor også. "bare" 74 år. Tre uker siden hun fikk diagnosen.....Forferdelig sykdom:o( Leit å høre at farmoren din gikk bort så ung.
nickoline og supermann Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 føler med deg... min mormor døde 83 år gammel for 5 år siden. Jeg er så lei meg for at hun aldri fikk oppleve at jeg ble mamma. hun hadde vært så stolt. du vil alltid ha en mormor. gjem de gode minnene i hjertet ditt. klem til deg.
boble <3 Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Huff så utrolig trist! Synes kreft er en fryktelig skummel sykdom, trist å høre om din kjære mormor. Håper du har noen rundt deg som tar litt ekstra vare på deg i denne tunge tiden. God klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå