Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 fra der jordmoren måler livmora fra nede ved underlivet har jeg hatt veldig akkutte smerter i dag og i går. pluss mye murringer.. noe som skjer?
Tredjemann på vei :D Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Kan hende, men det kan også skyldes mye annet:-) Vet ikke hvor langt du er på vei heller... Hvis disse murringene kommer ofte og er kraftige kan det godt tenkes at noe er i gjære! Når det gjelder smerter i skambenet så har jeg også opplevd det allerede, enda jeg bare er 28-30 uker på vei. Jeg får det av og til mens jeg er ute og går, men det er ikke akutte smerter hos meg da, bare veldig ømt. Kan ha noe med hvordan babyen ligger å gjøre kanskje...
Tredjemann på vei :D Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Babyen har sikkert festet hodet sitt, og da kan det fort bli ganske ømt nedi der både når man går og sitter, det husker jeg fra forrige gang! Men klart, hvis du får sterke mensmurringer som etterhvert kommer regelmessig, bør du ringe føden eller jordmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå