Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 hei. har de siste dagene vært uvel. ingen matlyst og mye kvalm. pluss masse murringer i rygg og mage og veldig masse kynnere men ikke noe spes regelmessige over lang tid.. heller ikke sovet så mye to siste dagene pga vondt er 33 uker. og livmorhalsen hadde blitt en cm kortere på 12 dager sist jeg var på undersøkelse.. kan noe være på gang?
Tredjemann på vei :D Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Veldig vanskelig å si, kan hende, men kan også fortsatt ta lang tid... Noen får tidlige tegn på fødsel, med f.eks. kortere livmorhals, men den kan krympe laaaangsomt hos noen har jeg fått inntrykk av. Jeg husker jeg fikk dårlig matlyst den siste tiden før forrige fødsel og ble kvalm, men husker ikke hvor lenge i forveien. Husker bare jeg ble veldig hekta på frukt og lett mat, vann m/isbiter o.l. Murringer i rygg og mage husker jeg ikke om jeg hadde, men om de blir veldig plagsomme burde du nok ringe føden og få en sjekk... Rier kommer regelmessig når de først kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå