Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var inne på föden i går pga lite aktivitet i magen og vondt. tok tillvekstkontroll og tuppa er -24%. men alt så bra ut, hjerteslagene var bra og morkaka funker som den skal. har time på mandag for igangsetting, men legen ville ha meg inn i morgen igjen for å kjöre ctg og div... så sa han at om de hadde lite å gjöre så kunne de sette igang allerede i morgen... hjälp.. plutselig ble det så virkelig liksom... at jeg kanskje i morgen kveld sitter på sykehuset med en liten baby!!! hva skal jeg gjöre i dag for å forbrede meg da? bagen er jo klar og alt til den lille er klar... vet ikke om jeg har ro i kroppen til å bare sitte still heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, Oj O, så spennende!!!!:) Da håper vi de har lite å gjøre i morgen, sant;)? Måtte selv ringe føden igår pga betraktelig mindre aktivitet....men så lenge jeg kjente liv, så fikk jeg beskjed om at alt mest sansynelig var i orden. Kunne selvsagt komme inn vist jeg var VELDIG bekymret! Lykke til imorge! Tror jeg bare ville koset meg idag jeg vist jeg var deg....lest, sett på tv, etc....ladet batteriene:)

Skrevet

hadde jo planlagt å fått törka stöv å skifta på sengene i helga jeg da så alt var klart til jeg skulle komme hjem fra sykehuset neste uke... får se hva jeg orker i dag... sambo får vel nok med de 2 andre ungene i helga tenker jeg.... ikke ofte han er alene med de... men, det blir klart til påske iallefall da. om en uke så sitter jeg vel her med en liten en:) håper på at det ikke kommer inn noen andre på föden i morgen da så de har tid til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...