Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Idag skal vi fotografere gullet hos fotograf. Blir vel da en del nakenbilder av han. Men kanskje noen med noen fine klær på og? Eller er det mer vanlig på 1års bildene? Hva hadde evt dere på deres barn da de tok 6 mnd bilder (eller rundt det)???
Snupi27 Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 vi tok bilder da emilie var 4 mnd, tok med kjole på og naken bilder. det ble til at vi bare bestilte nakenbildene..
petite fleur Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Uæh, har du ikke bestemt det ennå? Kontrollfriken i meg vrir seg, he he ;-) Hva med hvite klær - f.eks hvit t-skjorte/ body og hvit bukse. Eller snekkerbukse uten noe under.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2008 Hehe, er ekstremt kontrollfrik selv, uff =) Men kom på det plutselig NÅ!! Hjeeelp!! Men snekkerbukse med ingenting under er jo nydelig =)
nickoline og supermann Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 vi tok uten klær på. så deilige bilder altså...
RockMyWorld Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Vi hadde noen med kjole og noen naken på skinn. (Hadde sånn fin hvit truse utenfor bleia på nakenbildene, for måtte ha bleie på!) Ble kjempefine. MEN, jeg angrer så på at jeg ikke hadde på jenta smykke og armbånd.....
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2008 Smykke og armbånd har jeg klart, selv om han er gutt... =) Men er usikker hva anner. Rekker en tur til byen først, så kanskje det blir et nytt, nydelig antrekk til han?? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå