Mrs Inkognito Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Hvor lang tid etter inngrepet gikk det før dere hadde sex igjen?? thakker for svar...
Mrs Inkognito Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. mars 2008 Er det ingen her inne som har en mann som har sterilisert seg..???? Merkelig - det er vel ikke SÅ uvanlig?
Mille** Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Jovisst har jeg det, men det ett år siden han gjorde det, husker ikke helt. Gikk ikke lang tid, kanskje 4-5 dager. )
*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 kjenner et par hvor han er sterilisert nylig.. de hadde sex igjen under en uke etterpå- og fikk beskjed om å ha sex annehver dag i minst 3 mnd etterpå-
Mille** Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Husk for all del prevansjon fram til han har hatt 30 utløsninger eller det har gått 3 mnd. Jeg torde ikke ha sex uten prevansjon før han hadde levert sædprøve og fått svar på at det ikke var noe mer liv. ;o)
solemio Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Mannen min tør ikke, han. Kan noen si noe om dette gjør veldig vondt, både selve operasjonen og tiden etterpå? Han mener å ha hørt om noen som får smerter under ereksjon i all framtid. Sånn sett kan jeg skjønne at han ikke vil...
bambi på isen Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Min mann steriliserte seg i september, vi fikk beskjed om å levere sæd prøve etter 20 utløsninger!! Tok ikke så mange dager før vi hadde sex, måtte jo sjekke om den forsatt virka:-) Han hadde litt vondt etter inngrepet, ble gjort en onsdag og han var hjemme fra jobb (fikk sykemelding) fram til mandagen!! Har en kamerat som nettopp gjorde det, og han hadde ikke vondt i det hele tatt, for der hadde de gått inn via lysken, mens minn mann ble kutta i pungen!!
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 vi hadde sex dagen etterpå. Men som de andre sier, husk prev til han har levert sædprøve og dere har fått bekreftelse at det ikke er noen små rumpetroll igjen:o)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 og mannen min hadde ikke vondt i det hele tatt. Kjente bare litt ubehag under selve inngrepet, men ingen plager i ettertid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå