Gå til innhold

Sterilisering av mannfolk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid etter inngrepet gikk det før dere hadde sex igjen??

thakker for svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen her inne som har en mann som har sterilisert seg..????

Merkelig - det er vel ikke SÅ uvanlig?

Skrevet

Jovisst har jeg det, men det ett år siden han gjorde det, husker ikke helt. Gikk ikke lang tid, kanskje 4-5 dager. :o)

Skrevet

kjenner et par hvor han er sterilisert nylig..

de hadde sex igjen under en uke etterpå- og fikk beskjed om å ha sex annehver dag i minst 3 mnd etterpå-

Skrevet

Husk for all del prevansjon fram til han har hatt 30 utløsninger eller det har gått 3 mnd. Jeg torde ikke ha sex uten prevansjon før han hadde levert sædprøve og fått svar på at det ikke var noe mer liv. ;o)

Skrevet

Mannen min tør ikke, han. Kan noen si noe om dette gjør veldig vondt, både selve operasjonen og tiden etterpå? Han mener å ha hørt om noen som får smerter under ereksjon i all framtid. Sånn sett kan jeg skjønne at han ikke vil...

Skrevet

Min mann steriliserte seg i september, vi fikk beskjed om å levere sæd prøve etter 20 utløsninger!!

Tok ikke så mange dager før vi hadde sex, måtte jo sjekke om den forsatt virka:-)

Han hadde litt vondt etter inngrepet, ble gjort en onsdag og han var hjemme fra jobb (fikk sykemelding) fram til mandagen!! Har en kamerat som nettopp gjorde det, og han hadde ikke vondt i det hele tatt, for der hadde de gått inn via lysken, mens minn mann ble kutta i pungen!!

Skrevet

vi hadde sex dagen etterpå.

Men som de andre sier, husk prev til han har levert sædprøve og dere har fått bekreftelse at det ikke er noen små rumpetroll igjen:o)

Skrevet

og mannen min hadde ikke vondt i det hele tatt.

Kjente bare litt ubehag under selve inngrepet, men ingen plager i ettertid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...