Gå til innhold

Da tror jeg faktisk at det har klaffet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår tok jo jeg test som var veeeeldig svak men man kunne tydelig se streken. :)

Idag tok jeg enda en test og svak men sterkere enn gårsdagen.

Så da går jeg ut ifra at jeg er gravid ;)

Brukte QR sine tester, men tror jeg skal kjøpe CB idag..

Og ikke minst er tempen min veldig høy idag...jippi!!!

http://www.fertilityfriend.com/home/hali

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden dette er 4. stedet jeg gratulerer deg så skjønner du at jeg ikke har stort å gjøre:P Er på nattevakt skjønner du. Ihvertfall gratulerer sååå mye!!!!;) Har du en oppskrift forresten?

Skrevet

da må jeg få si :

Gratulerer sååå masse :D

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! Endelig var det deres tur også, MissHopeful =) =) Er såååå glad på dine vegne nå, gratulerer så utrolig masse!!! Nå skal vi sannelig kose oss :)

Hi, hi, men bare visste at dette gikk veien for dere, så har alt laget en tråd til oss med melding til deg inne på novemberklubben, tihi ;)

Men kjære du, nå må du bare kooooose seg med denne herlige nyheten idag, virkelig :) (Her tror jeg faktisk dette skal gå bra også, ingen farge i dag, og kraftige tegn :) ) Ha en deilig dag :)

Kjempeklem til deg =)

Skrevet

Gratulerer så masse. Kos deg med den voksende magen din. Vi får håpe dette er en veldig smittsom epidemi!! :-)

Skrevet

Gratulerer så myyyye MissHopeful!

det e jo bare supergøy!

Kose deg masse med spira og den voksende magen...

Og masse lykke til med svangerskapet!

Klemmer til deg

Fra

Skrevet

Så flott! Gratulerer så masse og lykke til!

Skrevet

Gratulerer og lykke til! Når er termin forresten??`? :)

Skrevet

SUper grattis snuppzi!

Kose deg masse:):):):):)

Skrevet

Hvis jeg er gravis har jeg termin 23! (sånn ca). Er litt usikker i så fall da jeg ikke har testet for el... Men tror ikke det.

I så fall så følges vi videre:) Håper du slipper unna for mye kvalme da, og får nyte svsk til fulle:)

Ønsker deg LYKKE TIL MED BEBISEN!!

Skrevet

Tusen takk! Håper du tester positiv snart :)

Skrevet

Hei hei MissHopeful:-)

Ville bare få gratulere deg her inne også:-) Ufattelig kjekt altså!!!!!!!!!!!! Lykke til videre og nyt spiren og den voksende magen!

Stor klem:-)

Skrevet

Vanvittig mange gratulasjoner me en liten baby i magen :))

Er det ikke en fantastisk følelse?

Åh, det er detn jeg savner, å vite at det er noen der inne, som vil vokse, sparke, hikke, og styre der inne, og det er bare jeg som vil merke det.. Sukk...

Nyt det uansett svangerskapsplager... Jeg hadde bekkenplager fra uke 12 sist, men gud så gjerne jeg skulle gjort det igjen.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...