Northernlights Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 http://news.aol.com/story/_a/sheriff-woman-sat-on-toilet-for-2-years/n20080312152509990033#addNewCmmnt synes det hele virker absurd... O_o ...virkelig øyenbrynløftende stoff..men jeg reagerer kraftig på at politiet bretter ut ALT! Om huden,dassen,de to årene og den "forferdelige kjæresten" som ventet 24 mnd med å ringe etter hjelp..
Northernlights Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. mars 2008 Da sitter jeg igjen med et par spørsmål: 1) Hvor gikk kjæresten når han måtte på dass? 2) ........uff,det vil jeg ikke engang skrive!
Gjest Rebel m/jente Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Fikk ikke opp linken, men har lest saken. de hadde to toaletter, så han brukte det andre... Politiet har taushetsplikt ja, men det virker som om de kan si hva de vil til media. Det er ikke akkurat første gangen...=/ Merkelig at de går ut med fullt navn i media akkurat som det passer seg. Men det er vel et typisk USA-fenomen, er det ikke? etter å ha sett "Jakten på en forbryter" (vet ikke hva dere kaller det i USA, men det er der de jakter på folk som har sex med unge jenter) har jeg mistet en god del av respekten for måten de fanger kriminelle på. Å gjøre en så alvorlig sak til underholdning er smakløst. Leser også daglig at politiet går ut med fullt navn og bilde av de kriminelle. Blir mer og mer vanlig i norge også - for et par år siden var det jo helt utenkelig her. Bare de verste kriminelle som fikk navnet sitt i avisen, men nå kommer jo navnet opp før personen i det hele tatt er dømt (les: lommemannen)
Northernlights Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2008 Nja,media i Norge er litt delt der. Jeg ser de bruker navnet på drapsmenn i enkelte saker, mens andre hører vi kun navn (og ser bilde) av offeret. Til nå har jeg ikke en eneste gang sett navnet til stesøsteren min sin morder i ei eneste avis. Men hennes navn står hver eneste gang. Det er trist for de tre barna hennes at hennes navn alltid står der, mens han som skar opp mora deres,han er "beskyttet"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå