Gå til innhold

når skal man bli beskymra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er 4 voksene mennesker som bor i ett hus. ingen har sakt at de ikke kommer hjem i kveld. ingen er og få tak i på tlf. og bilen er ikke der. hunden har ikke blitt tatt hånd om. (bortsett fra av meg da, men det vet jo ikke disse som bor der)

det er altid noen hjemme. og det er nær familie. bilen er ikke her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har de vært borte? Hvor gamle er de? Om det er barn som er veldig unge, så ville jeg blitt veldig bekymret.

Men det spørs igjen hvor de skulle da..?

Skrevet

Hmm, hvis de har dratt fra hunden er det jo litt rart kanskje... Ikke for å få deg mer bekymret enn du er, for det har sikkert en naturlig forklaring.

Skrevet

de er over 18 alle sammen, de skulle ingen steder. snakket med de senest i går kveld. begynte og ringe i 19.00 tiden fordi hunden dems bjeffet så fælt. (noe den aldri gjør på den måten) låste meg inn i 20.00 tiden og så etter at det ikke hadde skjedd noe og koste med hunden og gikk en ørliten tur rundt huset. (begrenset hvor langt jeg kan gå pga at småen sover)

har ikke hørt noe fra noen av de på alle disse timene...

Skrevet

ja jeg syns det er super rart. har ordenlig ekkel følelse i magen. dette har skjedd en gang før. og da var søster på sykehus...

Skrevet

Da ville jeg iallefall sett etter på nettet om det har vært noen trafikkulykker der du bor.

Evt tatt en tlf til politiet for å høre om det er meldt trafikkulykker med den bilen de har.

Men, siden de alle er over 18år, så ville jeg ventet litt til tror jeg (men det er vel også begrenset hvor lenge du kan sitte oppe, mtp på guttungen som skal opp imrg.. :) )

Som oftest har alt sin naturlige forklaring.

Skrevet

hehe... litt vel hysterisk og ringe politiet... hehe. jeg tenkter litt som så at har det skjedd dem noe alvorlig så er det jo lite jeg får gjort uansett. hm... ekkelt.

Skrevet

Hmm...guffent ja. Du kan jo ringe politiet og høre om de har fått beskjed om noen ulykker eller liknende for eksempel?

Skrevet

huff.. nei om jeg gjør det så kommer jeg i hvert fall til å bli beskymra! da får jeg panikk om jeg ikke finner dem tror jeg.. nei ikke panikk da. men da blir det så virkelig.

nei vente til i morgen...

Skrevet

nå våknet gunnar også. vi snakkes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...