Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Var det jeg alltid hadde sagt at påska var bare tull:-)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 heyyyyyyyy.. du hadde jo lagt deg vennen:-) Han hadde bare vært på fylla å snubla litt:-) Så det betry at denne høytiden går over i glemmeboka:-)
Cat.68 Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 hehe, snublet litt på vei til soverommet. men all krim med rspekt for seg selv har en uforusigbar mordere. hvem var det, og hvar det virkelig Judas som forrådte jesus. forts følger..............
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Judas hadde kjøpt noe billig Jordansk druebrennevin, som Jesus trodde var vin og hvor innholdet av Metanol var større enn hva øynene til Jesus tålte:-)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Hør her din forbanna tjukke religiøse kristenfjjært!!! Blasfemi du liksom:-) Når de finner liket av en skjeggete tulling med langt hår, så er det vel for pokker ikke min skyld??? mener du at jeg burde steines kanskje???
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Fint forslag!! Hvorfor ikke?? Hilsen NN2
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 jasså??? Ikke rart folk hater kristne tullinger med den holdninga der:-)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #10 Skrevet 13. mars 2008 Ditt forslag ikke mitt - jeg bare *positiviserer (nytt ord laget i dette øyeblikk) tilbake ;-)) *Positivisering = positiv motivasjon av et forslag som blir replisert, gjerne med et positivt tonefall og et smil på kjøpet ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå