Gå til innhold

17 mnd gml jente kan lese. Sett linken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi!!! Hadde ikke trodd det hvis ikke jeg hadde sett det...

Morsomt med kommentaren fra mor og far: "Det er nok ikke alle som kan lære å lese et og et halvt år gammel". Nei, det er sikkert og visst ;). Vi andre foreldre venter jo på at barnet skal begynne å si flere ord enn det barnet utrolig nok kunne lese ;)!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Fikk ikke sett videoen, men reagerte på hvordan hun ser ut...ser jo mye eldre ut en snulla som jo er 17 mnd! (Sier kanskje litt om hvor babyaktig snulla ser ut!:P)

Skrevet

Skulle ikke tro det var sant!!! Utrolig flink lita jente også så nydelig!!!

Skrevet

GURI så flink :) Ble helt imponert jeg! Men er litt uenig med Riga da, syntes hun så litt liten ut til å være 17 mnd jeg hehe,, tuppa her i huset så mye eldre ut ved 17 mnd, mye mer hår osv..

Skrevet

Fy søren så flink! Helt utrolig:)

Skrevet

Åhhhh, så herlig hun var... og flink. Helt imponert jeg :D

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Hahaha...barn er jammen meg forskjellige. Snulla har jo nesten ikke hår...tror vesla tar henne igjen snart!

Skrevet

Imponert.. men sant det de sier, tegn til tale er effektivt.

Skrevet

Helt utrolig, nå ble jeg skikkelig imponert! Så nydelig hun var :)

Skrevet

Ja,tegnspråk hos små er utrolig effektivt. De klarer det snarere enn å lese, men hun har jo foreldre som arbeider med talevansker, så de har nok jobba litt ekstra med henne...men likevel; helt utrolig flink lita snuppe.

=o)

Mine var 5-6 år når de lærte å lese, og jeg lærte de tre eldste å lese hjemme selv. Hadde min egen lille metode,som jeg senere så her i USA som en fin måte å lære barn å lese på. Så da var det ikke så dumt likevel.

Jenta på videoen var iallefall like utålmodig og sutrete som man kan forvente av en 17 mnd gml jente når de blir maset på...

;o) Der var det ingen forskjell.

Skrevet

Jøss, så imponerende. Trodde det var fake først jeg altså, men det så jo ekte ut. Og ungen var akkurat så grinete og utålmodig som de kan være når de er 17 mnd også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...