Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Ja,d er noen av dem ja....
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 Haha, ja faen det er sikkert!!! hehehe
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Hva har han gjort nå ja??
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2008 Jeg spurte på kødd: Drømmedama di da var fjortis, hvordan så hun ut? Han sa.. Neeeii, brunette. Det var det eneste jeg ville ha. Så spurte jeg: Men hvordan så hun ellers da? Han sa: Vent litt da. Faen!! Jeg røyk ut på JJ (Han spilte poker). Så sa jeg: Ja, vettu hva! Det samme skjedde meg me AA igår! Også han: Faen, kan du aldri holde kjeft?? Jeg spiller!!! Hva faen har det å si om drømmedama? Helvete, nå er jeg ferdig! Jeg gidder ikke mer!! Så løp han ut døra... Hvorfor kan jeg aldri forklare meg før han stikker?? Han hører dårlig, så regner me at han ikke hørte at jeg sa dt om pokeren (for snakker jeg om poker er han alltid HELT med.. *sukk* Eneste grunnen til at jeg spurte om drømmedama var at jeg alltid har hatt min ene og alene drømmemann. Alltid vært bare en, og var bare nysgjerrig på hans drømmekvinne.. Menmen, sånn kan dette gå. Må le litt, men blir irritert for dette er så tåpelig. Vi har kranglet mye den siste tiden, pga noe som skjedde for snart 2mnd siden. Men dette tar kaka... Dustete oppførsel.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Hmm, det virket da litt overilt å bare løpe ut..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. mars 2008 Jepp, men dette kommer av problemene som ha vært en stund nå da. Han sliter me å finne jobb, vi sliter med økonomien. Og han klandrer seg selv for at vi sliter. Såå... Jaa. Huff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå