Gå til innhold

Hjelp ..ang svangerskaps permisjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin ca 31 aug ...(blir sikkert i sep..:)har varierende lønn, da jeg jobber mye ekstra ...så de vil nok ta gjennomsnitt 6 av ti beste mnd hos meg...men da lurer jeg på hva mnd de vil velge?? blir det august og 9 mnd bakover???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på. Har veldig varierende arbeidstid, er fast ansatt på timebasis i en liten butikk. Bare tre ansatte; sjefen, meg og en deltidshjelp som er student.

De fleste mnd får jeg jobbe nok, men feb var dårlig mnd, lite kunder=lite lønn for meg, sjefen jobbet mest selv. Og mars forsvinner mange dager pga påske, og jeg får ikke jobbet mand-ons i påskeuken. Håper ikke disse to dårlige mnd må telle for beregning av sv. perm.

Skrevet

Vanligvis er et de 6 "nærmeste" av de 10 siste månedene før permisjonsstart. NAV tar utgangspunkt i opplysninger fra arb.plassen og sjefen din, så noen ganger får man grunnlaget etter den siste månedslønnen før permisjonsstart.

Skrevet

Nav går ut i fra lønn når du går ut i permisjon . skjønner ikke hvor dere har gjennomsnittet av de 6 siste mnd ? arbeidsplassen din sender inn lønns og skatteopplysninger når du sender inn permisjonspapirer. den lønna han oppgir er den lønna du får

Skrevet

Du får gjennomsnitt ,men ikke av de 6 beste mnd,... Er kun om du har mottat dagpenger i fra NAv i perioden at du har rett på denne utrekningen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...