Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Er bare 19+3, men har allerede merket kynnere. Hadde aldri kynnere som jeg kjente i første svangerskap...så dette var litt rart. Mannen min satt og tafset på puppene mine, og det satte i gang kynnerne. Nå har han fått forbud mot å tafse...hehe.. En annen dag jeg fikk det hadde det vært en lang og hektisk dag, og da jeg la meg startet kynnerne. Holdt på sikkert i fem min...
yasmina Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Det er helt normalt det. Denne gang har jeg kjent kynnere siden uke 12.
Frøken Tredjegangs Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 "tafset", he he he.. måtte le litt nå Kynnere er ikke farlig, de fleste gravide har det i større eller mindre grad. Bare slapp godt av, og ikke stress. Og ingen "tafsing", det kan utløse kynnere. (og nærmere fødselen: rier)
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har også hatt kynnere omtrent før jeg har kjent liv med nr 2 og 3. Helt vanlig å kjenne det mer når man har vært igjennom et svangerskap før. Jeg er uke 26 nå, og har masse ubehagelige kynnere daglig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå