Gå til innhold

uff.. stakkar lillegutt:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

ham hadde streptokokker her, gikk på pencelin og ble bra, når han kom hjem fra pappaen sin, var han skikkelig tett igjen... sov ikke fra 11 om kvelden til 4 om morgen, bare hostet.. sleit med og puste og det bare piper i han! tok han med til legen, han fikk astma medisin, får og åpne lungene... nå er han helt tett igjen... han fikk medisin før han la seg!prøvde og gi han en dose til nå, men han vil ikke! bare skriker.. flyttet han ned på rommet vårt. så jeg er sikker på jeg skal høre han i natt. er så redd han skal få noe astma anfall el noe... nå ligger han bare og hoster stakar... verste jeg vet er syke unger.. morsrollen tar meg da gitt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, så ekkelt!!:(

Syns du høres ut sm en fantastisk flink mamma;)

Har du foresten prøvd å bygge opp senga med hodedelen ved å bruke tykke bøker under sengebena?

Det hjalp veldig vår gutt når han var syk og tett:)

Ja, det verste jeg vet er syke unger.. Får så vondt i mammahjertet mitt!

Lykke til i natt, og god bedring til lillegutten din!:)

Skrevet

tusen takk:)

ja, han har ligger med ei liten dyne under madrassen... var akkuratt inne hos han(han gråt) var kjempe varm, men ikke noe feber, ristet og snudde dyna hans, og prøvde og ikke legge den helt over han, men han drer den bare opp igjen... har det litt kjølig på rommet nå da. så håper det hjelper litt!

Skrevet

Vi prøvde også med en god pute under madrassen, tror det hjelper jeg!;)

Men hvis han ikke har feber så er da det et godt tegn!;)

Får virkelig håpe det ikke er noe astma, stakarsen!

Går nok bra skal du se, men slikt er vondt i alles mammahjerter!;)

Håper du også får litt søvn i natt da!;) Nå er det natta for meg..

Lillegutt har fått eget rom, men må si jeg savner han inne hos meg;) Det er litt letterse å kunne se og høre dem om natten også;)

Så holder med deg i at du la han inn på ditt rom;)

God natt da, og sove godt!;)

Skrevet

Ser foresten at vi er like gamle;) Og at sønnen din er akkuratt 1 år eldre enn sønnen min!;)

Snart klar for en ny en jeg også, gitt:) Tiden raser jo så fort!

Skrevet

ja, jeg følte får og ha han der, trur ikke jeg hadde klart og roe meg med han i andre etasje inatt! skal prøve og legge meg jeg å nå... vist han sover, så sover nok jeg... og sove er ikke noe problem om dagen, hehe...

god natt og sov godt du også:)

Skrevet

åja, hehe:) så du er ikke gravid altså?

Skrevet

Hehe, nei ikke gravid, men beskytter oss heller ikke for å si det sånn:) Så skjer d så skjer d.. Men henger da her inne på forumet likevel:D Hehe.

er så mange artige debatter:D

God natt ja:)

Skrevet

oki, jeg skjønner:)

ja, det kan være underholdende debatter her ja, hehe!

ingen prev nei. da kan det jo bli din tur når som helst da, hehe!

natti:)

Skrevet

Hehe, ja det kan visst det:) Hadde ikke vært meg imot i alle fall, men prøver foreløbig å være litt frsiktige, så får vi se til sommeren om vi klarer å sette en ny spire da;)

Vet du kjønn på nestemann da?;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...