Nilena Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Sambo ringte i stad og fortalte at de må sannsynligvis jobbe utover i påskeuka!! Og han som skulle komme hjem imorgen!! Nå er jeg sinna på arbeidsgiver'n hans altså! Og snuppetuppa vår på fire som savner pappa'n sin sånn... han har vært borte i to uker nå... og har egentlig turnus på borte fire dager og hjemme tre dager! BØR FÅ EKSTRA PÅSKEFERIE NÅ JA, SYNES JEG....!!! Og jeg som har pynta opp meg selv til han skal komme hjem, og attpåtil har pynta til påske.... *sukk* Nei...tusler jeg til sengs og håper på bedre nyheter i mårra!!
mayaya Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Sånn kan man faktisk ikke kreve, som arbeidsgiver.
Sjefsmegga Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Min ser ut til å bli borte i påska han også..... :-( Er i Italia han nå...snufs...forbanna jobb..
Nilena Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 De kan ikke det, nei?? Det er jo begrenset hvor mye overtid de kan jobbe vel??? De jobbet 12 timer både lørdag og søndag i helga somv ar også for at de skulle bli ferdig med oppdraget, men de må visst jobbe helga som kommer også... Greit nok. Det blir penger av det, men søren - sambo skal da ikke være helt utslitt når han kommer hjem heller da!! Jeg ønsker jo at han skal ha litt overskudd til å kose litt med meg også....pluss la meg sove en morgen eller to i påska.... *snufs*
Nilena Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 Hmm.....ja, det er ikke bestandig det går slik en planlegger......Det er en ting jeg har lært med den jobben sambo har.... Det er minuset for å ha en bra inntekt..... Menmen....får håpe han kommer hjem til påskeaften da så vi får spist litt påskegodt av påskeegget sammen..... Natta, damer.... skal gå å legge meg og furte litt...
sol2002 Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Så irriterende da, finnes regler for hvor mye overtid de har lov å jobbe. Har også ei snuppa som går hver kveld ikke vil legge seg for hun venter på at pappen skal komme hjem, han kommer hjem hver kveld, men da ofte ikke før i 11 tida og da sover hun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå