Newton & Prinsessen på erten Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Mannen jobber og jobber og jobber og det har han gjort kveld etter kveld etter kveld nå. Jeg sitter her og glor på tv og er såååå lei.. Kan han ikke bare være litt mer sosial. (den jobben er ikke noe han MÅ gjøre).
mayaya Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Mannen her snakket om at han ville sende meg på kurs hos deg, da. Men kanskje ikke i kveld?
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 HVorfor ikke invitere noen venninner på middag eller hyggekveld? Få deg noen kvelder fri med barnevakt? Godt å komme seg litt ut
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 MÅNS (m/lille Marius) Jeg er syk, så jeg kommer meg ikke så mye ut for tiden. Mayaya.. ååå? Hva slags kurs? Bare å komme det vel.. :-) hehe.. Jeg bare kjeder meg her likevel.
sol2002 Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Hørtes kjent ut, men uheldigvis så har venninene mine det på den samme måten de også så her sitter vi rundt forbi i området her alene med barna som sover å kjeder oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå