♥ DAME Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 http://www.bestbridalprices.com/images/eden/bridals/spring07/large/8074.html Jeg er bare 161 høy og 60 kg. Rødbrunt halvlangt hår og brune øyne
Mamman til kasper og Elise Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Syntes den var fin, men ikke en sånn jeg ville valgt..
meg & to små vampyrer Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Den var veldig søt. Tror kanskje snittet hadde kledd deg sånn som beskriver deg fint.
* 5 om dagen * Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 jeg synes det var kjempefin jeg da...du som er så liten og slank, er sikkert dette en kjole som hadde passet deg godt :-)) men mens jeg har deg her....hvordan hadde du det på tur?? er veldig spent, for jeg og mannen min har bestilt 1 uke i november på det hotellet dere har vært..... (hvis jeg ikke tar feil av deg og en annen da )
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Jeg syns kjolen var kjempefin, men ikke en jeg ville hatt selv.. rett og slett fordi jeg har for breie skuldre til å ha slik overdel Lykke til med valg av kjole og ikke minst bryllup
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Veldig søt kjole,, men formen minnet meg mer om en brudepikekjole enn en brudekjole for min smak ble den derfor litt for dydig. Men veldig søt!
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 WOW!! den var flott! virket så "ren" liksom!! likte veldig godt halsen på den.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 En enkel kjole, en fin kjole. Ikke min stil, men dette er deg!! Husk: Det er du som skal gå i den, og det er din dag i den kjolen:)
♥ DAME Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. mars 2008 Ja hei *5 om dagen* Skulle jo ta kontakt med deg når jeg kom hjem. Var ett nyyydelig hotell, veldig rent og pent. Vasket faktisk gulvet hos oss hver eneste dag Ellers måtte vi ta jacuzzi, åhh guuud så deilig. Vi fikk ha bassenget helt for oss selv. Var ca 35 grader i vannet. Rundt bassengkanten var det mange blå knapper vi trykket på, og da skjedde det mye rart ) Vi tok ikke massasje, det var egentlig dyrere der enn hjemme Ellers var vi ute og spiste hver kveld på et gedigent kjøpesenter bare 10 min å gå fra hotellet:) Dere har virkelig noe å glede dere til der ja )) Natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå