selfangerkjerringa Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har ikke snøre på hvem Torkil er... bare lurte litt etter en samtale med ei venninne som mente at det forholdet jeg har med min mor er unormalt, og at de fleste voksne mennesker distanserer seg fra foreldrene - og at det meste av kontakt er pliktløp og ikke lystbetont. Jeg ER faktisk veldig god venninne med mamma. Vi prater om det meste, har mange interessante diskusjoner og prater om både fag, politikk, barneoppdragelse, livet som gift, i det hele tatt krig, fred, religion og politikk og sånt. For meg er det omvendt i forhold til min først omtalte venninne - jeg syns det er litt rart å lese innlegg på innlegg her om folks irritasjon over mødre som stikker nesa si i alt, og at de "må på besøk" til sin mor osv. Hvilket forhold denne "Torkil" nå har til sin mor er meg uvisst, men jeg er veldig glad i min og er veldig glad for det gode forholdet vi har, både som mor og datter, og som svært gode venninner. Rart eller ei
mayaya Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Til og med JEG - som ikke ser tv - vet hvem Torkil er! Skjerp deg.
selfangerkjerringa Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 Tja... jeg har en elev eller to ved navn Torkil. Men det er vel neppe en av dem? Søs gikk på skole med en Torkil. Og ifølge telefonkatalogen.no bor det en Torkil Hansen på Økern i Oslo...
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har ikke tv, og leser sjelden norske underholdningsnyheter på nett - og aner ikke hvem desse personene er fra andre steder enn dib:) Jeg er venninne med min mor og en god kamerat med min far, reiser til og med på ferie sammen med pappa alene (de er ikke skilt heller). Samtidig er vi forsiktig med å tråkke over grenser, og noen ting tar jeg heller med venninner som ikke tar mine problem så alvorlig og tungt som mamma gjør. Tror det er nødvendig med en viss for for uavhengighet og løsrivelse fra foreldrene, og det fleste foreldre ønsker jo det. Har en ikke gått gjennom den prosessen tror jeg en ikke har et godt nok grunnlag for en nær voksen relasjon, spesielt når en skal stifte et eget hjem.
selfangerkjerringa Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. mars 2008 TorkilTorkelSchmorkel... vet fortsatt ikke hvem dere snakker om
selfangerkjerringa Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. mars 2008 aaaaaaaakkurat det jeg lurer på ja.
Gjest irismor Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Torkil vet jeg ikke hvem er. Men Torkel er den klysete mammadalten fra farmen på tv2.
selfangerkjerringa Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. mars 2008 farmen ja. jahaja. fullstendig uinteressant for min del, jeg har ikke sett en episode og kommer ikke til å gjøre det heller. Og det skal da sannelig meg ikke være slik at semikjendiser fra tåpelige tv-program skal være en større del av folks allmennkunnskap enn grunnleggende fakta om vårt politiske system.
Gjest irismor Skrevet 12. mars 2008 #14 Skrevet 12. mars 2008 Hater farmen men gubben er helt hekta. Prøvde til og med å sabotere med litt sexy undertøy og en invitt tl mye moro og sengekos *rødme* Svaret var : kommer bare farmen er ferdig. Jepp særlig, bare glem det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå