:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 jeg husker nesten ingen ting. å om jeg tror jeg husker noe og sier det til de andre familiemedlemene så mener de at det ikke stemmer. husker veldig veldig lite. søster er også sånn. men andre søster ser ut til og huske langt mer. hm.. husker dere noe serlig?
Fire småtroll Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Husker veldig lite fra før skolealder, noen få store happenings bare.. Husker slevfølgelig endel fra barneskolealder, men er nok mest de hyggelige tingene, husker mest fra ca 3-4 klasse og oppover.
___ Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Jeg husker mye fra jeg var 2 år gammel, men ganske lite fra barneskolen.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Nei, husker utrolig lite. Men det har sin årsak.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Min mann og bror husker ingenting, jeg husker alt. Mine foreldre bekrefter at detaljene stemmer. Til og med sitat og hendelser som ikke var viktige, dramatiske eller noe spesielt med. Min bror ringer meg og spør meg når kona spør:) Det gjør også venner. Uff, høres ut som en psykopat.
Turid Laila Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Husker nesten ingenting, men det er det en grunn til :S
meg & to små vampyrer Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Jeg husker en del. Selv om noen sier til dg at du husker feil, så trenger det ikke stemme. Kanskje den andre personen husker feil, kanskje den andre personen ikke vil innrømme noe o.l. Min mor f.eks. prøver å si at hun og faren min etter skilsmissen ikke krangla noe særlig, men vi barna husker jo veldig godt at de krangla hver gang de traff hverandre i 15 år...
Sjefsmegga Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Husker endel ja..og har blitt mint på og gjenfortalt enda mere, husker mye fra 5år og oppover, og jeg husker faktisk enkelt hendelser allerede fra 3års alderen. Hadde en lykkelig og flott barndom det er godt å minnes.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Det er lite. Nesten ingenting før jeg begynte på ungdomsskolen. Tror det henger sammen med at jeg ble mobbet gjennom hele barneskolen. Har fortrengt det hele, husker nemlig ikke så mye av mobbingen heller - har kommet frem nå i ettertid, og mange brikker har falt på plass for meg.
Sjokoladekaka Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Huskar masse:) Mitt første minne er frå då eg var 1 1/2 år:)
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 Jeg husker litt fra toårs alder, mye fra ca 4 års alder.
Alba44 Skrevet 13. mars 2008 #14 Skrevet 13. mars 2008 Ja, jeg husker mye ) Mest fra 5-6 års alderen.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 13. mars 2008 #15 Skrevet 13. mars 2008 Jeg husker når lillebroren min ble født, og da var jeg såvidt 2 år. Husker mye fra 3-4 års alder. Lite fra barneskolen og ungdomsskolen.
nickoline og supermann Skrevet 13. mars 2008 #16 Skrevet 13. mars 2008 husker noe fram til skolealder. mye etter det.
Leona* Skrevet 13. mars 2008 #17 Skrevet 13. mars 2008 Litt usikker. Men jeg tror egentlig at jeg husker ganske lite. Jeg kan huske små situasjoner som egentlig ikke er noe å huske... Situasjoner hvor jeg har blitt veldig flau/skamfull. Små filleting
Chiabatta Skrevet 13. mars 2008 #18 Skrevet 13. mars 2008 Husker tilbake fra jeg var 3 år. Husker masse, masse:-) Og har glemt enda mer:-P
WP-TLogPeanut Skrevet 13. mars 2008 #19 Skrevet 13. mars 2008 Husker massemasse. Jeg og søstra mi sitter ofte og mimrer om ting som skjedde da vi var små , og sier "husker du da..." og "husker du den gangen..." mens mamma bare neei , det skjedde vel ikke? Nei det husker jeg ikke.... HU husker dårlig hu
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. mars 2008 #20 Skrevet 13. mars 2008 Jeg husker masse!!! Har mange minner fra jeg var 1 år og oppover. Mamma synes det er helt utrolig at jeg kan gjengi personer, hendelser, samtaler og hva jeg hadde på meg ved flere anledninger ved 1 års alder og oppover. Men det verste er at jeg har mange minner fra en ferie vi var på når jeg var bitteliten. Jeg husker så mange detaljer, steder og hendelser. Hvordan været var, og diverse andre saker. Mamma og pappa kan bekrefte alt jeg sier. Problemet er at jeg bare var rundt en måned gammel!! Skal jo ikke være mulig å huske noe fra den tiden, man vet jo ikke hva annet enn puppen er!! Det er skikkelig rart og mamma sier jeg er helt psyko som vet ting som ingen har pratet om, men alikevel så husker jeg det.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 13. mars 2008 #21 Skrevet 13. mars 2008 Jeg maa si at jeg husker kjempemye.. fra jeg var temmelig liten, til barneskole etc..
Mandalas Skrevet 13. mars 2008 #22 Skrevet 13. mars 2008 Jeg husker så og si ingenting, men det er en grunn til det. Jeg har fortrengt hele barndommen frem til jeg ble 16 år gammel. Det føles veldig merkelig. Samboeren til en venninne mener feks at han var på en bondegårdleir med meg, men jeg aner ikke. Mye mulig at det var meg, men jeg vet ikke. Jeg har alltid reagert på at jeg husker så ekstremt lite, men det tok mange år før jeg forsto hvorfor.
LegallyBlond Skrevet 13. mars 2008 #23 Skrevet 13. mars 2008 Husker masse, fra ca 2 år og opp til voksen alder. Det meste jeg husker og som jeg har snakket med mamma eller andre i familien om stemmer, til og med de aller tidligste minnene =)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. mars 2008 #24 Skrevet 13. mars 2008 Mitt første virkelige minne er fra jeg var 13 mnd (jeg har bursdag i august, dette hendte i september året etter). Ingen spesiell dramatikk, ingen stor dag, men har fått bekreftet dette av 4 voksne som var sammen med meg, at jeg husker rett. Så husker jeg mer og mer fremover, så vil tro jeg har en ok hukommelse. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå