Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaggu ikke sikker... Kjolen er nok ikke min stil, litt for enkel og litt for søt... Det hele kommer jo også litt an på hva slags figur du har, om du er et timeglass, eple, helt rett e.l.? Har du litt for mye rundt magen kan absolutt en slik A-fasong kjole være flott, men har du en smal midje så synes jeg denne virker noe formløs... Du må nesten prøve den på for å se selv!

Skrevet

Jeg kommer ikke inn på sida jeg. Får bare opp at siden ikke kan vises. Tok bare klipp ut og lim inn.

Skrevet

du burde ikke velge en kjole med stripe på tvers over beina hvis du ønsker å fremstå som høyere enn du er...men ellers var det en elegant kjole!

Skrevet

Ikke min smak nei, ble litt vel mye med de blondegreiene synes jeg... Men smaken er som baken ;) Selve snittet på kjolen var pent da :)

Skrevet

Synes den var søt jeg :)

Skrevet

Fasongen og snittet var veldig pent - jeg er ikke så fan av det båndet som gikk på tvers nede på skjørtet - det ble for rotete for min del...samme med hvordan den er oppe - jeg kler ikke å ha kjolen så høyt opp mot ansiktet selv, så sikkert derfor jeg ikke liker det;o)

Skrevet

I følge beskrivelsen du gir av deg selv, (vekt og høyde), tror jeg denne vil kle deg mye bedre enn den forrige du spurte om. Den andre tror jeg man egentlig bør være nok så høy og slank for å bære,siden den er så diger liksom. Men det er jo ikke sikkert du har noe ønske om å virke høyere da.

Lykke til ihvertfall, håper du finner drømmekjolen din

Skrevet

Hei!

Jeg synes snittet var utrolig fint, veldig klassisk og elegant, men de pyntebåndene blir litt for mye.

Ellers er det viktig å understreke at vekta di i seg selv ikke spiller noen rolle, men fasongen din.

Selv er jeg 164 cm og veier ca 64 kg (når jeg ikke er gravid). Det høres kanskje ut som at jeg er kraftig, men jeg har VELDIG smal midje, og brede hofter, og med feks en klassisk "ballkjole" med smalt liv og "stort" skjørt, ser jeg veldig slank ut.

Så hvis du ikke har en markert midje, tror jeg denne kjolen vil bli veldig kjedelig for deg. Hvis du derimot har litt former og en smal midje, vil den bli knallfin!

Skrevet

... kjolen vil også ta seg best ut på en med litt små pupper og relativt tynne armer...=)

Skrevet

Hihi, bruker b-cup, så vil si jeg har mitt imellom små og medium :) Har passe tynne armer også :)

Takk for svar dere :))

Skrevet

Synes den var kjempesøt jeg:) Men vet ikke om jeg likte det båndet midt på kjolen... Det under brystene er jo fint, men ikke det andre. Det deler liksom kroppen din i to.. hvis du sjønner hva jeg mener:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...