danieI Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 BREV FRA TRØNDERMOR TIL TRØNDERSØNN > > -Kjære guten min. > > Æ skriv det hær breve sakte for æ veit at du itj læs så fort. > No bor vi itj der vi bodd før længer, da du dro hjæmmafra. Far din > Læst i avisa at dæm flæste uløkkan skjer i hjæmmet, så vi har fløtta. > > Æ kainn dessværre itj seinn dæ nå adræss, fordi dæm som bodd her > før oss tok me sæ veiskilte å husnommre når dem fløtta, så dæm itj > trængt å skift adræsse sjøl. > > Huse 'e skikkelig fint. Det e te å me ei vaskemaskin hær. Men æ' > e itj så sikker på om dein fungere helt bra. I forrige uke så hadd æ > oppi nånn klær, trækt i snora - å sia har æ itj sjett dæm. > > Det va to låkk på denj, men vi har itj bruk for låkkan på bade > der maskina står, så de eine bruke vi te brødfjøl. Den anjer va det > et stort høl i så det har vi som ramme roindt bilde av 'en beste'far. > > Være e fint da. Det regna berre to gang i forrig uka. Første > gangen regna det i tre daga å ainner gangen i fire. > > Når det gjeld denj jakka du villa at æ sku seinn dæ, så sa'n > onkel Jonas at deinn villa bli aillt for tung å seinn i posten, mæ > aill knappan på. Så æ kløpt dæm av, å la dæm i innerlomma. > > Søstra di fikk nættopp en onge. Æ har itj hørt om det vart gut > eill pi, så æ kainn itj sei om du har vorte onkel eill tante. > > Hainn onkel Harry datt oppi ei tønn' me heimbreinnt i forrig veka. > > Vi prøvd å dra'n opp, men hainn bærre flira å villa´tj kom > opp. Te slutt drukna'n da. Vi fikk'en kremmert å hainn breinn einda. > > Eillers så har det itj skjedd så vældig mytji her... > Klæm fra Mamma > > PS Æ skulla ha seinnt dæ nå pæng, men kommfoluitten va aillerede > ijænnklistra.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Daniel da.... Drar du på skravle og henter vitser også nå?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 hehe.. jasså Danny????? så det er slik du ser på meg ja:-)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 ehheeee. pass deg nå vennen min, hvis ikke kommer jeg nedover å spanker deg skikkelig på "skinka":-)
danieI Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. mars 2008 nå er jeg ikke helt sikker på om jeg skal kalle deg skatt eller blomst...hmm
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 hehe... vi får ta det etter at spankinga er ferdig:-) hvis du i det hele tatt er i stand til å sitte da:-)
pia_1 Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 HAHAHAHA:-) Kanon. Endelig fikk jeg meg en god latter. hihih *ler enda* Håper morra sender flere brev!! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå