Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 trur det var det det het... hehe, må glise altså.. de som ikke brukte bleier og bare sa en fast lyd så tissa ungnen... og hjemme skole og.. mye rart de sender...
snart mor til 3 Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 er det et eget program som gikk eller er du bare veldig sint på programmet unge mødre???
snart mor til 3 Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 nei huff..det var en dårlig spøk...sorry.. hvilken kanal gikk det på?? høres ut som et tilfelle av barnemishandling spørr du meg,men nå så ikke jeg på programmet da...
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 hehe.. nei så på unge mødre tidligere.. men litt senere igår på Fem, kom det programmet.. trur det het det... det var om folk som hadde viet livet sitt til ungne. en 4åring som fortsatt ammet. og babyer som aldri har brukt bleier....
snart mor til 3 Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 hehe.. ja okei... 4åringe som ammer er ikke naturlig i det heeele tatt spørr du meg..nei huff altså... har truffet en treåring sist jeg var gravid som fortsatt ble ammet... skjønte ikke hvorfor han hele tiden kom bort til meg og prøvde å "ta på" puppene mine..kunne sitte å lese en bok for han og plutselig startet han å prøve å knekke opp skjorten min... lurte lenge på om det var jeg som holdt på å bli gal..hehe..men så traff jeg guttungen sammens med moren senere,og da så jeg hvordan han gikk rett bort til moren og kledde av henne slik at han fikk ammet av ho.. om han merket at jeg hadde startet å få melk i puppene mine, eller om han bare gjorde slikt med alle forstod jeg aldri... men jeg ser ingen ting naturlig med det.. når ungen er stor nok til å finne fram puppen selv er han stor nok til å slutte! dette med at de aldri har brukt bleier kan jeg ikke se kan være noe annet enn en eller annen form for mishandling... kan forestille meg at man kan opplære barna til å tisse på komando om de er redde, og vet at der er konsekvenser for noe..men..kan ikke se at det kan være en naturlig eller sunn forklaring på babyer som tisser/bæsjer på kommando... nei huff..
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2008 hehe.. ja om en unge bare hadde kneppet opp skjorta.. må le jeg.. huff.. kan lure da... ang disse små ungene så lærte de seg vist å gjøre et utrykk da, når de mått på do. også sto mor el far der og sa en fast regle el hva de sa... måtte glise altså! hæ, er det mulig? når de ammet så hadde de bare en liten bolle under stompen, så tilfelle baby måtte noe... og ellers ble det jo litt søl her og der da... kan tenkes! er vel ikke lett akkurat.. dette var fra england trur jeg....
Nanna:-D Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Jeg så det.. For å væra ærlig så ble jeg igrunn litt sjokka! Den ene ungen tissa jo nesten på bilen til noen på en parkeringsplass.. Offer ikke så i blomsterbeddet som var like bak.. Desuten måtte det jo væra hyggelig å gå i butikken med en unge uten bleie. Plutselig tissa de jo bare. De skulle jo tross alt bæres hele tia til de var flere år gamle, for vogn var fyfy, da fikk de jo ikke nærkontakt....... Nei der var det endel som var mot det jeg vil si var vanlig barenoppdragelse. Ungane fikk jo ikke engang grenser, de måtte jo tross alt lære seg å si sin mening og argumentere.. jada...
sekstisjuer Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Til *Sommerfugl* Ser ikke noe galt i at en fireåring får pupp jeg. En av mine fikk også pupp til han var over fire, men det var ikke i full offentlighet da. Helst om kveldene som kveldskos. Jeg mener det er opp til hver enkelt når de vil slutte med puppen.
snart mor til 3 Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 når de er fire burde de være avvendt mener nå jeg men du om det.. får nu håpe du har forklart til din unge at h*n ikke skal prøve å få melk hos andre og... vi koser oss om kveldene vi og,men da sitter ungen på fanget og koser mens vi leser en bok..puppene mine har han ingen ting med å gjøre..de er forbeholdt mannen min og våre framtidige babyer... menmen..du om det som sagt...
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. mars 2008 nanna, helt enig... glemte bort det med egen oppdragelse ja.. hehe... barnet skulle ikke tvinges til å gjøre noe, det skulle overtales osv... nei huff... spennende å se på allikavell da;) bra noen skiller seg ut..
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 13. mars 2008 #11 Skrevet 13. mars 2008 hmmm kødder du? en fireåring skal ikke ha pupp. OG i alle fall ikke for kosens skyld. Det er rett å slett kvalmt. Når barna blir så store , er det mer fordi mor ikke klarer legge fra seg vanene. Og det betyr at du ammer fordi det er kos for deg. Ekkelt rett å slett
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 13. mars 2008 #12 Skrevet 13. mars 2008 Hvor og når går dette programmet?
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 13. mars 2008 det gikk på FEM på tirsdag... etter unge mødre enngang på kvelden.... morsomt;) hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå