Gå til innhold

Hvordan er de Katvig heldressene i str.?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini hadde sparkedress fra den og den va lite i størrelsen. Opplever ofte at danske merker er små så jeg bestiller alltids en størrelse større. Er det kommet nye dresser fra Katvig?

Skrevet

Var visst noen nyheter inne på engulknapp.

Takk for svar :-)

Skrevet

De dressene i bomull er vel litt små i størrelsen, men jeg tror kanskje at de i andre stoffer (velour, ull) er litt større.

Skrevet

for et par år siden var det smått og måtte da ha body strl 86 til jenta som vanligvis brukte 68/74.

Men kjøpte nylig "boilersuit", den heldressen i velour, og den er sykt stor! hun bruker mest 80 og en del 86, så kjøpte 86, men den kan hun ikke bruke på leeenge enda ihvertfall. Den er ihvertfall 5-6 cm for lang både på armer og ben.

Skrevet

Har en sånn heldrakt i bomull, og den er liten. Men, om de i velour er større, så får jeg gå for den mest "riktige" :-)

Skrevet

takk for tipset!!!! på sidene står det om størrelsene til katvig- noen synes småe i størrelsen andre ikke- heh heh.

Skrevet

Ja, så det. Det hjalp meg jo ikke mye :-p

Skrevet

da har jeg bestilt Katvig body og snekkerbuksa (frotte) til Mini...bestilte i størrelse 92. han bruker nå 86- passer nok engan iallefall. heller venter... en ikke rekker å bruke i det hele tatt...

nei nå er det kveld..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...