Gå til innhold

Lillegutt er syyk


Har to godgutter!

Anbefalte innlegg

Vi var hos legen igjen i dag siden han var enda slappere enn i går, kortpustet, ikke spiser han og tempen er over 40 uten stikkpille.

 

Denne legen mente det ikke var bakteriell infeksjon i kroppen, men et virus han jobber med å få ut. Så kraftig influensa og kraftig øreverk på det ene siden har han nå.

 

Han er så slapp, ligger å småsover på fanget vårt eller bare ligger i senga. Orker ikke reise seg opp. Håper han blir frisk snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars Thomas!!!! Og stakkars dere, man føler seg jo så hjelpesløs når barna er syke.

 

Var det ingenting legen kunne gi han som kunne hjelpe på litt??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var hos legen på søndag i Bergen, da var crp 26, mandag målte vi den på nytt hos legen her hjemme, da var den 76, så han fikk penicillin.

 

Hos legen i går var crp'en nede i 40. Han er utrolig slapp i dag også, men spiste noen kjeks til frokost. Fælt å ikke kunne gjøre noe sælig for han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går fort over. Godt at crpen er på vei ned. Får han i seg noe drikke? Prøvd farris og eplemost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han vil bare ha vann og drikker mye av det. Litt melk drikker han også.

 

Snille bestefar har vært hjemme med Thomas i tre dager, i dag er jeg hjemme. Midt på dagen i går ringte han og spurte om en av oss kunne komme hjem, han syntes det var litt skummelt å ha ansvaret for han alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink bestefar!! Vet ikke om faren min hadde tatt på seg den jobben i det hele tatt nå de er så små. Fint at han drikker, syns fort det er vanskelig å få i de noe vesk i det hele tatt. Han kommer seg nok fort på beina skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en far du har! Pappa er av typen som gir fra seg barnebarna når de begynner å gråte. ;) (Men når han blir pensjonist så skal jeg få snudd litt på dette! ;))

 

Så bra at han drikker masse. Da Linea var syk nå sist så ga jeg henne noen rosiner så hun skulle få litt energi, ellers gikk det mye i bokstavkjeks og yoghurt. Ville bare ha de tingene som hun synes er skikkelig godt. Jo, og så spiste hun masse gradiosa, for det synes hun er såååå godt! ;) Legen tipset meg om å gi henne is, i og med at hun er så glad i melk, kjøler kroppen og får litt i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å ha besteforeldre som stiller sånn opp!! Det en av ulempene med å bo så langt vekke fra de!

 

Går det bedre med Thomas i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er litt bedre, har tilogmed vært nede på gulvet og lekt litt. Spist bittelitt mer inn i går, og merker at energien hans stiger litt. Vi skulle jo egentlig til Hafjell hele påsken, men får se om vi får dratt andre delen av påsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...