Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 har hatt inntekt på ca 210 000 i året før fødselspermisjon. Jeg er alene med to barn og lurer på om jeg har for mye i inntekt til støtte, eller om det at vi blir 3 personer i husstanden gir meg større sjangse til bostøtte? må ut med 7-9000 for leilighet med 2 soverom her i byen der bf bor.
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 du har -hatt-? Du kan be om å få lagt mnds inntekt til grunne for søknaden din...altså hva du har av inntekt nå..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Det er personinntekta på siste ligning som skal ligge til grunn for tidligere inntekt, ikke det du hadde i bruttoinntekt:)
Leeloo76 Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Og uansett kan du altså søke basert på hva du har utbetalt i dag (basert på vesentlig nedgang i inntekt, ikke vits hvis du har samme inntekt nå som da), du må bare dokumentere inntekten din i stede for at de sjekker siste likning. Det ligger en støttekalkulator inne på Husbanken.no, så du kan jo sjekke der som du har mulighet for støtte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå