Gå til innhold

Mange som har begynt å jobbe igjen?


En liten mamma

Anbefalte innlegg

Februar-klubben har jo ikke akkurat fått premie for flest innlegg, men nå i det siste er det jo helt dødt! Så jeg antar at det ikke bare er jeg som er tilbake i jobb igjen?

 

Hvordan går det? Trives dere? Og hvor er gullungen?

 

Vi har fått en fantastisk dagmamma til Hedda, ho er der tre dager i uka og stortrives.

 

For meg var det helt grusomt å tenke på at jeg skulle jobbe igjen, men nå som jeg er tilbake og vet at Hedda har det bra, så syns jeg det er helt fantastisk! Har en fantastisk arbeidsplass, og jeg elsker jobben min.

 

Jeg er hjemme med Hedda hver onsdag, pappa er hjemme hver torsdag. (Vi tar ut ferie fra i fjor som vi ikke fikk brukt,vi har nok dager til å ha fri 1 dag hver i uka frem til sommeren!!)

 

Så selv om dagene er litt mer hektiske så har ting ordnet seg veldig greit for oss. Vi har det kjempefint!

 

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Ja, det er lite liv her..:)

 

Vi er hjemme om dagene og koser oss:) Klarer ikke tanken på å forlate han i barnehage eller dagmamma enda. Vi er nok litt avhengige av hverandre. Fortsatt mye amming her, både dag og natt..Ellers har vi brukt å være i åpen bhg, men den har de utrolig nok klart å legge ned:( Ellers har det vært mye sykdom her, som feber og ørebetennelser, så vi har vært ganske mye inne. Trives kjempegodt å være hjemme me barna. De blir så fort store. Helt merkelig at minsten er ett år allerede!

 

Fint at dere får fri en dag hver dag da:) Kos deg videre i jobben:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det skjelden liv ja;-( er nok mange som har begynt å jobbe igjen ja. vi har snuppa i bhg 2 dager pr uke og storebror 3 dager pr uke slik at vi kan kose oss bare vi jentene i lag.

Jobber turnus så vi trenger ikke større plass i bhg, snuppa elsker bhg og leke med flere barn. Hun har aldri skreket når jeg har dratt på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet siden nyttår, og synes det er deilig å være tilbake. Deilig med mammaperm, men på slutten var jeg egentlig klar for å jobbe igjen. Litt tungt å dra hjemmefra av og til om morgenen når snuppa står i døra og gjerne vil leke og kose ennå mer.

Til nå har pappaen vært hjemme, og han har kost seg storveies, virker det som.

Etter påske begynner snuppa hos dagmamma. Er kjempespent, men tror nok det kommer til å bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er forsatt hjemme og skal være hjemme til 1.august. lillewirre har vært mye syk, så da søkte jeg likesågodt lengre permisjon. enda vi hadde fått tak i flere dagmammakandidater. Men sånn ble det nå. Søker litt på jobber i nærmiljøet, og håper på napp snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...