Gå til innhold

Mamma...koffor har du bæsj i navlen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe....har begynt å få ei lita mørk stripe frå navlen og nedover,og inni navlen er eg ganske mørk brun - her om dagen sat minsteguten på 4 på fanget og skulle kose med magen. Plutselig vart han litt stiv i ansiktet og stirra fælt på navlen min "Mamma..koffor har du bæsj i navlen?"

Fekk oss ein god latter ;-) Er forøvrig litt usikker på om han enno er HEILT overbevist om at det IKKJE er bæsj der inne. I dag tok han iallefall opp igjen temaet og konkluderte med at han syns det var dumt at det var så brunt i navlen til mamma :-)

Dei er søte og rare, desse små!! Er vel verdt å gå rundt med stor mage, hovne bein, halsbrann, strekkmerker, kviser, kløe osv osv!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. de er søte ja, med sine mer eller mindre realistiske oppfatninger av ting.. Jeg skulle selv dusje sammen med datteren min på 5 en dag, og da sa hun: spørs om det snart blir for trangt for oss to i dusjen da. Du med den svære magen og MEGAPUPPER!! Hehe, måtte le litt da, selv om jeg lurte på hvor hun hadde det begrepet fra.. (ekstra morsomt siden jeg alltid har hatt komplekser for små pupper tidligere:))

Skrevet

tanteungen min spurte søstern min , kommer babyen ut av magen til tante? blir ikke magen litt ødelagt da?

Nei svarte søstern min og forklarte mest naturlig at babyen kommer ut av tissen.

Jammen , da blir jo tissen ødelagt da.

Hehe hu er da søt da:)

Men det var liksom forklaring nok:)

Skrevet

hahahaha..datteren min på 4 år sier mye rart til meg for tiden.

Forrige dagen så presterte hun å si: Kom igjen a tjukka!! haha..måtte jo bare le litt.

I går når vi lå i sengen så sier hun til meg: mamma nå begynner du å få amme pupper..hehe(hva nå det måtte bety)

En annen dag så lurte hun på (når melken kommer)om ikke hun kunne få smake melk hvis hun lovet å ikke bite meg....(jeg har jo fortalt henne at hun gjorde det når hun var liten)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...