♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 mitt var på 16 i uke 16=) er i uke 18 nå, skal ikke til legen igjen før i uke 21 eller no=)
snart mor til 3 Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 var på 20 her... men nå ble jeg sendt til ekstra ul etter den da..var visst høyt.. man skal vel egnetlig ha et sf-mål som er ca likt antall uker du er på vei... men alt er normalt,så lenge man føler sin egen kurve etter det jeg har hørt... noen ligger under snittet,andre over.. du blir sendt på ul hvis legen blir bekymret..
☆lieela Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2008 Sommerfugl: Skal man egentlig ha samme mål som i uker? Aldri hørt det jeg (tenkte at det så greit ut så lenge man ikke måtte krysse utenfor tabellen på helsekortet jeg da.) Legen sa i allefall jeg var normal..men etter å ha vært her inne en stund har jeg lært at hver graviditet er veldig inviduell! Men moro å høre hva andre har hatt rundt den tiden!
*En rosa og en blå* Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 *Sommerfugl*: Mitt også var på 20.... ;-) Ikke noe galt, bare bærer livmoren høyt.
snart mor til 3 Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 mener å ha hørt noe slikt ja..men det gjelder jo for gjennomsnittet da selfølgelig.... men som jeg sa lenger opp (regner med jeg sa det ihvertfall.hehe) så har det jo egentlig ikke noe å si.. så lenge man følger sin egen kurve er jo alt iorden... grunnen til at jeg ble sendt til ul var at jeg hadde et hop på kurven min i uke 18.. så de skulle bare helgardere seg for at det var en unge osv osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå