Gå til innhold

Deres symfysemål i uke 18??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt var på 16..

vil bare sammenligne litt :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mitt var på 16 i uke 16=) er i uke 18 nå, skal ikke til legen igjen før i uke 21 eller no=)

Skrevet

var på 20 her...

men nå ble jeg sendt til ekstra ul etter den da..var visst høyt..

man skal vel egnetlig ha et sf-mål som er ca likt antall uker du er på vei... :)

men alt er normalt,så lenge man føler sin egen kurve etter det jeg har hørt...

noen ligger under snittet,andre over..

du blir sendt på ul hvis legen blir bekymret.. :)

Skrevet

Sommerfugl: Skal man egentlig ha samme mål som i uker? Aldri hørt det jeg :) (tenkte at det så greit ut så lenge man ikke måtte krysse utenfor tabellen på helsekortet jeg da.) Legen sa i allefall jeg var normal..men etter å ha vært her inne en stund har jeg lært at hver graviditet er veldig inviduell! :) Men moro å høre hva andre har hatt rundt den tiden!

Skrevet

*Sommerfugl*: Mitt også var på 20.... ;-) Ikke noe galt, bare bærer livmoren høyt.

Skrevet

mener å ha hørt noe slikt ja..men det gjelder jo for gjennomsnittet da selfølgelig....

men som jeg sa lenger opp (regner med jeg sa det ihvertfall.hehe) så har det jo egentlig ikke noe å si.. så lenge man følger sin egen kurve er jo alt iorden...

grunnen til at jeg ble sendt til ul var at jeg hadde et hop på kurven min i uke 18.. :) så de skulle bare helgardere seg for at det var en unge osv osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...