Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Ser innlegg her inne av og til ang det med å gi vann/mme i tillegg til grøtmåltid. Blir så usikker. Jeg trodde at babyene skulle ha MM/MME til hvert måltid, selv om de fikk grøt eller middag. Altså etter måltidet. Hva gjør dere? Jeg gir MME etter hvert måltid av grøt og middag. Hun får også ett måltid i løpet av dagen som kun er MME. Vil gjerne vite, for hvis det ikke er nødvendig med MME til hvert måltid så kan jeg jo bare gi henne vann. (hun er 5mnd )
ennaH Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Babyen din er gammel nok til å begynne å drikke vann, men altfor liten til at hun ikke skal få annen drikke enn vann. Hun trenger morsmelk/erstatning lenge ennå! Men du kan godt begynne å gi henne litt vann etter et av måltidene, slik at hun venner seg til smaken.
Rebekka og tre vidundere Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Jeg ville gitt halve flasken med melk først, så grøt/middag og deretter resten av melken. Vannet ville jeg gitt utenom måltidene, feks om natten hvis hun krever noe da.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Takk for svar! Da tenker jeg at hun kan få vann etter middagen. Har gitt henne litt vann før, så det skulle nok gå bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå