bærtæ Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Har en kommode i furu som jeg skal male hvit for å ha i gangen. Er de tnoen som har malt med høyglansmaling og har noen erfaringer å dele? Er det vanskelig få det pent?
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Pass hvertfall på å støvsuge rommet før du maler, og la gjerne rommet stå tomt en halvtime før du begynner, slik at alt støv og lign får lagt seg.. Har ikke egenerfaring, så vet ikke ang hvor vanskelig det er..
Tomine is my star Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har malt møbler med glans 70 og det ble kjempe bra. (hvit) Er ikke noen malemester jeg,så du får det nåkk bra du også
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Er høyglansmaling noe annet enn helblank maling? Unasett, det viktigste er forarbeidet, puss, vask, grunn, puss gjerne litt mer, grunn, vask og mal.
hit og dit Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Eg har malt ein del med høyglans. Det er ikkje så vanskelig. Ikkje ha for mykje maling på penselen/rulla da får du stygge rennemerker. Ellers så er det som vanlig maling, synes eg.
bærtæ Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2008 Takker for svar:) Er ikke noen malermester jeg heller så derfor jeg lurte. Så egentlig for meg at det skulle være vanskeligere få det pent, men jeg prøver uansett. Er nok furumøbler i garasjen å ta av;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå