Sikkertforgammel Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Har dere og det? Syns det var litt tidlig da... Enkelte kvelder, spes når jeg står i dusjen, så føler jeg leggene mine er store og tykke som tømmerstokker!!! :S Men det er vel normal, som så mye annet man skal gjennom før man får disse nurka...
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Legg deg med beina litt høyt, og roter anklene.. Får igang blodsirkulasjonen.. Hold deg også unna salte produkter, for salt binder vannet i kroppen.. Forferdelig kjedelig når man hovner opp sånn, jeg hadde 3+++ med vann i mitt forrige svangerskap, håper jeg slipper lettere unna denne gangen!!
monilu- Har født Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Merker at bena hovner etter lange arbeidsdager jeg også. Men har heldigvis ikke konstante ødemer. Er 26+4 nå.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 husker jeg var værst rett etter fødselen sist...da var anklene helt pløsete. var ikke så ille i svangerskapet, så det meste er sikkert normalt når det gjelder det og ja..... sånne trange støttestrømper anbefales ved ødemer. i tillegg til å ha beina opp og sånn som nevnt over....
Sikkertforgammel Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 Jeg får det kanskje verst om jeg har sittet lenge, feks ved pcn å jobbet med noe. Husker jeg hadde 3 i ødemer med gutten min for 2 år siden, men da var jeg jo 35-36 uker på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå