**Min nydelige Milla** Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 At 98% har fått barnehageplass??? Dette kan vel umulig stemme???
Jenny-penny Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Høres merkelig ut ja... uansett IKKE 98% som har fått den plassen de ønsker/trenger.
FrøkenSprøken Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Det kan det vel være`? Her i distriktene har vi full barnehagedekning i hver eneste krik og krok;) Er ikke bare søringene som teller, vet dere;)
**Min nydelige Milla** Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 Han sa det på Holmgang nå rett før jeg skrev innlegget, Spetakkel... Også sa han det i et intervju for noen få uker siden også.. Nei, han sa at dette har de oppnådd med denne regjeringen, men at de selvfølgelig ikke var helt fornøyde fordi det ikke er 100% dekning..
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Det er full dekning i Drammen også, så jeg vil tro det er fullt mulig, selv om noen kommuner sliter. Samt at de regner jo litt spesielt da, for barn som er født etter en eller annen satt dato telles ikke med selv om de har søkt og noe greier?!
**Min nydelige Milla** Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2008 Nei, ikke alle får førstevalget nei.. Viktigste at alle får plass. Men da kan det kanskje stemme da, syns det hørtes forferdelig høyt ut (prosenttallet) :) Men jeg har fått førstevalget mitt da, så jeg driter egentlig i det.. hahahaha.. Neida...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Er vel bare en tre fire kommuner i norge som ikke har full dekning nå.
**Min nydelige Milla** Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. mars 2008 Er det så få?? Jøss, det trodde jeg virkelig ikke.. Men er jo flott. Min kommune er absolutt en av de som ikke har.. Det må sies at det er spesielt småbarn 0-3 år som det ikke er dekning på her da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå