nygift med spire i magen nr2 Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Sitter å prøve å lage en cd med vuggesanger å spille til magen... Er det noen som kommer på noen fine vugge / barnesanger ???
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 favoritten vår er "kjære lill gutten min" og "kvelden lister seg på tå" sang de til min eldste fra han han lå i magen og synger de av å til enda. han er 6 år blitt. magen får bli synlig og merkbar før jeg klarer å synge for den tror jeg....bare 14 uker....
Idun<3tosmå<3 Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Kanskje ikke en typisk barnesang, men "Hvem kan selgla for utan vind", er en rolig og behaglig sang synes jeg.
nygift med spire i magen nr2 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 Jeg syns også den "hvem kan selga" er så fin, men jeg finner den ingen steder... Vet du hva den heter eller noen som har sunget den ?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Jeg synger den selv.. hehe, ikke noe særlig fint kanskje, men håper tulla i magen setter pris på den da.. Mors stemme er vel alltid bra vel? Fant denne på You Tube, hehe, tror ikke den er så mye bedre da...
Idun<3tosmå<3 Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 http://www.youtube.com/watch?v=Hg8SCqYtjiE&feature=related Her er en en bedre.
nygift med spire i magen nr2 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2008 Takk, Takk Skal ikke skryte av så vakker sang her i huset heller, men sang er sang Det liker ihvertfall jeg å tro... hehe Endelig fant jeg So Ro Lillemann fra Hakkebakkeskogen, den er også nydelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå