Gå til innhold

nyfødt-klær

Venter på sommer,sol og barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en nettside som selger billige nyfødtklær. fra str 46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror barnegarderoben.no har klær fra str 46. Mener jeg har sett det i butikken deres ihvertfall.

Skrevet

laredoute.no har veldig små babyklær.

Skrevet

OBS angåene laredoute.no

Mannen min registrerte seg der, og nå mottar vi daglig reklame i posten fra de!!

DAGLIG!!

Helt sinnsykt hvordan de pepprer postkassa med reklame, og jeg som trodde det var nettbasert.

Nå har jeg fått mannen min til å melde oss ut. Håper det hjelper!

har aldri sett på maken!

Skrevet

å? jeg er med i laredoute. får bare en katalog i ny og ne....de er ikke værre enn ellos...mer like...

Skrevet

her kommer det noe daglig, små postkort med reklame om tilbud, katalogen fikk vi 2 dager etter å ha registrert oss....

Deretter små kort, eller større a4 ark med reklame, 20%...50% salg etc...

Det er helt ille... Kanskje de vet at vi har klistra opp sånn nei til reklame, og når det blir adressert ja da kjører de på for fullt??? Vet ikke jeg.

Men er helt sjokkert ihvertfall!

Ellos og H&M er ikke på langt nær så ille!! Der kommer det noe en gang i mnd eller anna hver mnd...

Skrevet

Har samme "problem" med La Redoute! De sender all verdens crap, ikke bare på mail men også med posten.. Får usannsynlig mye sånne kort, a4-ark og greier.. Utrolig irriterende!

Skrevet

seriøst? har bar fått katalog etter at jeg registrerte meg.. og det er leenge siden.. merkelig da...

er jo enig med deg i at post hver dag er teit..

Skrevet

laredoute får du reklame vaffal ein gong i veko!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...