Gå til innhold

Gravid symptomer?????hjeeelp meg da noen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke hvor j er i syklusen alt r bare rot..

meen jeg har for noen uker siden fått vondt (kramper i livmoren når j ammer).Hadde d rett etter fødsel d er jo normalt men nå r d over ett år siden å kom plutselig å j kjenner d hver kveld j ammer..

åsså kjenne j mensaktige smerter bare att dem går oppover langs sidene å ned til lysken.. har mye utflod oxo plutselig.

har og noenganger nedtrykk i magen og kjennes ut som livmoren er sår,klarer ikke forklare bedre..

men lurer veldig på d md amming,da trekker livmoren seg sammen men skal man kjenne d da??om d ikke er noe inni dr mener j ,har aldri vært bori d!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen erfaring med dette selv, men dytter litt på innlegget, så kanskje noen andre kan svare på det :)

Skrevet

har vondt inni hoftene og..

Skrevet

Høres ut som gravid syptomer, kjenner meg igjen i det at du sier livmoren føles sår, når kan du ta test da?

Skrevet

jeg har ikke peiling på syklusen min fikk jo en pos test,bynte å blø litt rart hadde så vondt at jeg trodde j fikk en sa,noen dager over ikm.

så bynte j på p pilla men tålte dem ikke, blødde bittelitt den 3'dje dagen etter og den 4'de dagen..

Nå vet jeg ikke om den blødningen jeg fikk var mensen men hadde jo voondt! så aner egentlig ikke...! *oppgitt*

blødningen j trodde var en sa kom 20februar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...