BergensBerta*gullgutt* Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 jeg kunne tenke meg å begynne med sånne "party" hvor man selger forskjellige produkter hjemme hos folk. synes det virker super artig hvor flere eg kjenner driver med dette. Noen som driver med dette og hva selger dere, hvor ofte og hva tjener dere?
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Har jobbet både med tupperware og med LR. Men jeg eier ikke selgeremner, så hadde veldig få partyer. Er ikke av typen som liker å presse meg på folk, eller mase, og tror du må ha litt den evnen for å kunne lykkes
Grateful mom Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har jobbet litt med Partylite, som er veldig nytt i Norge. Men for tiden tar jeg det veldig rolig pga graviditeten.. Meget gode opptjeningsmuligheter der, du kan se på www.partylite.no. Det er også produkter som er ganske enkle å selge, selv for meg som ikke er den "fødte selger" ... Hvis dette ser ut som noe for deg kan du bare sende meg en PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå