Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia vennen:-) mekker å skrur for harde livet..kreeemt!!!! Hvordan gikk det med soppen din? fungerte stikkpillene jeg sendte? Ps.. den andre oppgaven har jeg måtte sette litt på vent, så tilgi meg:-)

Skrevet

Du kommer alltid pesende når noen roper på deg, du yppert...

Som en annen bikkje ;-)

Skrevet

Dr. Yppert, du må ha stor respekt for leger siden du leker at du er lege! Sikkert morsomt å ha sitt liksom liv her inne.

Skrevet

fantaserer du enda om sopp?? kremet gul utflod....mmmmmmmmmm. jeg kan godt ordne rullatoren for deg, om du skal ordne den selv får du ikke brukt den dette året. ting tar tid i den alderen vet du ;)

nesj, jeg sa jo at du ikke skulle stresse ;)

Skrevet

hør her anonyme kalkunmus (nytt ord pga at det er forbudt å skrive fitte) at om jeg selger små batteridrevne dildoer i stikkpilleform hos damene her inne så betyr ikke det at jeg er lege:-) Du er sikkert bare sur for at du ike har fått tilbudet om denne salgsuksessen jeg har funnet opp selv:-) brukte faktisk sossisen min som modell:-)

Skrevet

ahhhh, annie, du er så kjedelig og forutsigbar.

hosj.

Skrevet

jeg har mareritt om sopp:-) nok om det...kreeeeemt... du er ikke lite frekk heller ser jeg???? antyder at jeg bruker lang tid?? altsååååå hør her tjukka!!!! jeg prøvde faktisk i en tidligere settning å være litt hyggelig her, men nei da!! her skjeller du meg ut etter alle kunstens regler:-) skam deg!!!!

Skrevet

du har ikke mareritt om sopp kjære, du har drømmer om sopp. det er en stor forskjell mellom de to. frekkheten min har vi også diskutert før, jeg er alltid høflig og snill, du er frekkheten selv! tror det går litt på "bygde-oppdragelsen" der oppi bøgda. altså ingenting du kan noe for, det er rett og slett noe som er programmert i deg. du er tilgitt for akkuratt den delen. skjeller deg ut? det der er jo bare pjusk? du hadde vandret ut døren med halen mellom den svære rompesprekka di om jeg hadde skjellt deg ut lille venn. slik er det bare ;) men nok om meg, har du prøvd de nye huskepillene som har kommet? de skal visstnok ha en utrolig effekt, selv for dem som allerede har kommet et stykke på glemskapens vei ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...