Gå til innhold

Rister lattermildt på hodet av meg selv....

Anbefalte innlegg

Skrevet

for i dag har jeg jammen klart å kjøpe vogn - igjen!

Har jo som kjent hatt fullstendig vogndilla denne gangen, noe jeg ikke hadde med de to store. Nok om det. Men i dag dro fjortis og jeg innom et senter i nærheten og der fant vi verdens søteste kjole til lille rosa, til konfirmasjonen og da er 3 av 5 klare til den store dagen:-) Ikke verst.

Så fikk fjortis se en fin 3-hjuling som hun mente lille rosa burde få. Vi har solgt unna to vogner siste tiden, og kjøpt en brukt Simo på finn.no. Men Simovogna er diger å dra med seg, både i bilen og til Hellas til sommeren......siden prisen på den nye ikke var så ille og vi tross alt hadde solgt de andre, endte vi opp med en rød og gild vogn og det med god samvittighet.

Pappan ble kjempeglad, for han syntes det var dumt at vi solgte den andre 3-hjulingen, nå har han fått tilbake en som er smidig og god å trille, og frøkna selv var storfornøyd og ville helst innta middagen i den nye vogna:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe grattis med ny vogn, det er jo siste hos deg, da må du jo unne henne litt forskjellig ;0)

Jeg skulle så gjerne ha brukt baby vognen igjen jeg da:0))Men tror heller jeg står over.

Skrevet

Vi vil også ha ny vogn! Men jeg blir ikke klok på meg selv om valg eller noe....

Grattis:)

Det er jo ikke så galt når en kan selge de etterpå!

Skrevet

Ja det er siste:-) Og sikkert derfor det blir styra på så voldsomt. Men sambo synes det er like moro som meg, så det så:-)

Skrevet

He, he. Så morsom hobby, da!

Skaper jo glede både hos deg og resten av gjengen din, så da må det jo være greit. Og nå trekker jeg på smilebåndet også:-)

Synes jeg ser lille frøkna sitte i vogna og spise middagen sin... Kanskje til og med potetene smaker godt da, i en fin og rød og splitter ny vogn.

Enig i at Simo er tung å frakte (men suveren å trille tur med!) Kanskje best som babyvogn? Kommer nok til å få tak i en 3-hjuling til sommeren vi også, tenker jeg.

Har forresten en svigerinne som har solgt 4 vogner på Finn i løpet av bare et par måneder. Og 3 av dem har hun solgt med fortjeneste!

Skrevet

Så artig, grattis med ny, kul og lett trehjuling! Du har dilla ja- hvor mange vogner har det blitt kjøpt inn de siste to åra? Og solgt igjen?

Hehe - jeg har faktisk fått sneven av sånn vogndille selv - de tre første revungene brukte den samme vogna - mens den fjerde revungen har fått to nye vogner helt alene..... c",)

Skrevet

Morsomt med ny vogn ja...selger unna litt jeg og:) Du og lille rosa kan jo snart stille opp som test personer for vogner..det hadde vært kult det:)) Grattis!!

Skrevet

Gratulerer med ny vogn:)

Akkurat kjøpt ny selv. Rosa faktisk, haha.

Skal love deg snuppa var fornøyd:)

Skrevet

Samme her Reveenka :0)) Ikke mindre enn to nye vogner på minste mann (nr 4)Mens de andre brukte den samme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...