Tommage♀♂ Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Uff altså..! En god grunn til ikke å ha kredittkort! Håper jeg ALDRI havner i den situasjonen at jeg spiller bort hus og hjem eller kjøper ting jeg ikke har bruk for i så stor grad. Det paret som er med i dag bor like bortenfor her...
BettyBoob Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 det er helt sinnsvakt! har kredittkort, men det brukes kun på små summer og kun når jeg vet at jeg kan betale innen 30 dager så jeg slipper rente og gebyrer
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Ok.. Da vet jeg ikke hva jeg skal si.. Når man har barn og så finner på å spille bort 300 000 på nett så får jeg vondt for å syntes synd på de. Er selvfølgelig veldig leit, misforstå meg rett. Det er ikke det det skal stå på, men folk tar jo ikke ansvar for seg selv og sine egne handlinger lenger. Har noen som har hatt "spillegalskap" pga. depresjon i nær krets og det er faktisk mulig å behandle. Folk må begynne å ta litt ansvar selv. Men hva kan man forvente, unger blir mer og mer bortskjemt og ser ikke verdien i noe lenger, de må heller ikke ta noe ansvar. Da får de problemer når de blir voksne, slik er det bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå