Gå til innhold

hvilken stelleveske har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 hvilke stelleveske har du?

2 er du fornøyd?

3 hva er prisen?

Jeg selv har en svært enkel emmaljunga stelleveske med bare ett rom i+en liten lomme framme... holder på å bli gal, finner jo ingenting, må jo omvende den hver gang jeg trenger noe!

må bare få kjøpt en ny snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en babybjørn (en slik hard en) som er helt jævelig!

Så har jeg en petuniapiclebottom touring tote som jeg elsker :) den er akkurat passe stor, praktiske lommer, kroker som gjør at den lett kan henges på vognen, stellematte og våtserviettboks følger med osv.

Skrevet

har baby bjørnsit "hardbag". va fornøyd med det men er lite i bruk nå når Mini er blitt 16 mnd. Den er ikke (kanskje 8oo kr?)helt billig men jeg fikk kjøpt lite brukt for 200 kr.

Skrevet

1. Skip*hop dash

2. Veldig fornøyd - mange praktiske lommer, henger veldig bra på vognen, akkurat passe stor.

3. Kostet rundt tusenlappen (kjøpte den på Reflex).

Skrevet

OTH, er veldig fornøyd. Betalte ca. 600,- tror jeg...

Skrevet

Skip hop expo, 800 kr, veldig fornøyd, oversiktlig, kan fint brukes som vanlig veske også.

Skrevet

Hadde en hardbag fra simo, helt grusom, fant ingenting. Kjøpte meg en vanlig tøyveske på obs, med glidelås og lokk, fungerer mye bedre ;-)

Skrevet

Gaia & Ko, kjøpte den i danmark for 500 kr.

Veldig fornøyd, mange fine rom, "våtrom" til våte klær bl.a., jeg kan bruke den som vanlig veske også, henger perfekt på vognen. Anbefalest.

Skrevet

fikk med ei til vogna.. men er noe dritt.. er bare en veske med eit stort rom i.. så alt bare slenger oppi der..

(emmaljunga)

Skrevet

Babybjørn, er fornøyd, fin til babyen, men ikke så praktisk når ungene blir større og har med seg mer (har større klær ol.)

Husker ikke hva den kostet. 800 kanskje?

Skrevet

1: Skip Hop duo deluxe, blossom

2: kjempefornøyd med den, endelig en stelleveske hvor jeg får plass til alt jeg trenger.

3: 54 dollar, godt anvendte penger!!!

Skrevet

Jeg har SIMO sin sorte myke til 699 og er KJEMPE fornøyd :)

Det er ett hovedrom med to nett inni, ett rom til med glidelås med to nett inni, to lommer på sidene, en lomme bak med stellematte, tre lommer forann med knapper... Er som sagt superfornøyd med plasse :)

Skrevet

Ingen. Den ble stjålet.. :(

Husker ikke merket på den, men var misfornøyd fordi det kun var en lomme.

Var liksom bare en bag med glidelås.

Fikk den gratis da jeg kjøpte vogna, men gadd aldri å bruke penger for å kjøpe en ny en.

Og det har jeg enda ikke gjort.. ;)

Skrevet

veldig fornøyd med reisebagen proff som jeg fikk i vervepremie i foreldre&barn :D. Bruker den enda som weekendveske f.eks.

Skrevet

Har mange, men favoritten er petunia pickle bottom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...