Gå til innhold

Syke barn, da var det vår tur ja...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storegutt er syk med høy feber, vondt i hodet og diarê.

Stakkars liten:( Feberen har vært oppe i 39,5, men han er fortsatt i vigør. Han blir ikke merkbart dårlig før feberen vipper over 40..

Rart det der med barn og feber egentlig.. Hvis jeg har feber så høy som han har nå, hadde jeg vært sengeliggende og følt meg kjempesyk!

Det er vel bare et tidspørsmål før han smitter lillejenta..

MEN, han koser seg hjemme sammen med oss og det blir mye tegnefilmer og tv titting.. Ønskekost får han også. Da kan dere vel gjette hva som stod på middagsbordet i dag..

Jada, det var pannekaker..

Håper han snart blir frisk igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syke barn er ikke noe morsomt......håper lillejenta klarer å unngå smitten og at storebror blir raskt pigg igjen! Noe han sikkert blir med litt ekstra kos og pannekaker:-)

Og den feberen er helt utrolig ja......de små tåler det forholdsvis godt, mens vi føler oss dødsens når den slår til!

God bedring!!!

Skrevet

Håper lillejenta ikke blir smittet. Hos oss var det bare lillebror som fikk høy feber og var ordentlig dårlig, for de andre var det gjort på en dag. Håper med deg at han snart blir frisk igjen.

Skrevet

Huff , det er ikke noe greit med små syke barn.Mine fyker ofte opp i godt over 40.Liker det ikke i det hele tatt :0(

God bedring til store gutt og håper lille jenta slipper unna.

Skrevet

Oi da, stakkars dere!! Krysser fingrene for at det går over fort og at minstemor ikke blir smittet!! God bedring og XXXXXXXX :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...