Gå til innhold

He he, synes utrolig syndt på dere damer;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere har deres problemer gitt, he he.Den ene lurer på om typen er narkis, den andre om typen er utro,den tredje er sur fordi han tjener penger å bruker på seg selv. Idioter! Dere er en haug med driiiit kjedelige husmødre. Dere begynner å gå ut på dato, så klart de er lei dere! Se selv, en mann på f eks 34 år, ser mye bedre, sunnere, yngre og "kjekkere" ut en en småbarns mor på samme alder!

Og nei, dette er ikke ett provoserende innlegg, men ærlig talt jenter, det må da gå ann å vær litt ungdommelige kombinert med ansvar! Jeg er den som faktisk rister på hue når jeg ser dere på butikken. Håpløse tilfeller, og ikke minst gustne og ustelte. Fiks dere opp da jenter, så vil gutta deres ha dere. Gi dem litt spenning, ikke ett konstant A4 liv. Da ender det slik som dere sitter på NETTET å diskuterer med vilt fremmede. Snakk med Gubben deres i stde, er det rart de finner på så mye tul!

l når all deres tid går i syting her inne, og arrangere dib treff i hytt og pine???

God kveld

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har helt rett, det var ikke et provoserende innlegg. Bedre lykke neste gang..

Og bare sånn btw, jeg er 10ganger mer snacksy en deg, suuura! ;)

Skrevet

Haha... Du sier det jeg har tenkt 1000 ganger :-)

Mange kjipe kjerringer her, ikke rart de ender opp alene!

Skrevet

Ææææ...............hva med de uten gubbe da? Hva med de...herregud det er ikke noe håp der da..............usj......

Skrevet

syns egentlig litt synd på deg jeg, om du tror du har funnet ut av desse damene,bare ved å lese små fustrasjonsutbrudd på nettet.

Litt snevert, er det ikke? :-)

Skrevet

akkurat, dere er sååå følsome, og nei, du er nok ikke snacksys som du så fint kaller det, ellers hadde du vel ikke følt deg truffet??

Som sagt, det er ikke pprovoserende, bare slik det faktisk er.....synd..

HI

Skrevet

Hmm...mulig du burde ta en titt på deg selv da som sitter anonymt å skriver med oss..............??

Skrevet

Neida, er ikke snavert, dere er jo overalt med barnevogna, valkene og alt for små klær...føler jo med dere, dere dere peser rundt ill røde i tryne...senk skuldra, så ordner det seg. Dere er ikke noe offere...

Og å blande alene mødre inni dette er litt utenfor tema. kan ikke utale meg om alenemødre,,,

Skrevet

hmm. det finnes en viss hjernetomhet i det å være tilfreds hele tiden? som gode gamle hamsun sa.

Skrevet

Vi er overalt med valkene våre? ildrøde?

Hvem vi?

Vi som har svart her, mener du?

haha. sikkert.

hva er offere for noe forresten?

Skrevet

Hah! Valker du liksom? Glem det! Nei, konsentrer deg om deg selv din (som yppert ville sagt) Soppbefengte fettsmurf.

Skrevet

Dere, små mødre!!! Noe dere ikke skjønner her eller??? Dere ser slitne ut....og hvor dere er???På butikken, ute med vognene etc, når dere ikke sitter her å peser ut deres nød om utroe ektemenn, en som bruker stoff for å orker ha sex med dere, krangling, fra flytting etc....ikke sykt eller?? Dette kommer av at de ikke fikser, familie og A4 twenty four seven....Det skjønner dere vel???

Som sagt, jeg føler med dere!! Men det kan endres, så slipper dere ha mannfolk på konstant jaktt etter noe nyere, mer spennende og friskt...

Skrevet

Det gjelder vel i så fall like mye deg som alle andre her. Du sitter her og spyr gugge du også kjære deg? Litt frustrert kanskje? Hysterisk muligens;p ?

Skrevet

Vi kan i hvert fall stave, og det åpner en del dører her i verden.

Skrevet

Hva får deg til å tro at utro narkomane menn er så mye å ha?

har ikke lest noen av innlegga du refrerer til, men kansje desse damene blir mindre slitne om de får rasket ut dørene?

Skrevet

Nei, det gjeder faktisk ikke meg...heldigvis, jeg har aldri skrevet på dette forumet, kun tittet litt få gruppen rundt mine barns alder....og finnes ikke frustrert eller sur eller noe nei....synes bare DERE ER TRAGISKE.....

Skrivefeil, hm...kommer kanskje av at jeg leser med ett halvt øye og ikke akkurat legger sjela mi i å høre på alle deres unnskyldninger...KAN DERE ALDRI STÅ TIL ANSVAR FOR DERES EGET FORFALL I HEIMEN OG ELLERS???

Dere syter og klager over ALT! Kvalme er dere, utenpå og inni....Stakkars

HI

Skrevet

Du, utropstegnjunkie- annie, må bare spørre deg om noe.

Fikser du virkelig a4 twentyfour seven?

Jeg vet ikke om jeg er imponert, eller om jeg blir overmanna av ekstrem kjedsomhet bare av tanken.

Er det derfor du elsker å hetse? For å få utløp for spenning?

Se hvem som biter på i dag, liksom?

Hehe. hengt meg på, jeg. Du var vel heldig med den.

Skrevet

;) La oss kline:)

Men ærligtalt dere, DET RARE er jo at disse menna deres ofte gjøør disse narko, utro, forsvinne strabasene når dere er inne i en syyykt dårlig periode....merkelig sammenheng.

SOM SAGT,DERE KLARER IKKE TA NOE ANSVAR FOR DÅRLIGE SAMLIV OG HVA DERE FAKTISK DRIVER MENNENE DERES TIL!!!

Slutt å tving dem, de er ikke skapt for det, la ting komme naturlig, senk skuldra!!

Skrevet

Akkurat! Vi er ikke lagd for det, så hvorfor prøver noen av dere så innmari hardt da.......

Skrevet

Beklager, jeg klarer ikke følge deg helt her.

For ordens skyld tar jeg en oppsummering,dor å se om jeg har forstått deg riktig.

Vi skal la ting flyte naturlig, ingen skal tvinges, ingen skal være sure og bitre, ingen skal prøve for hardt, men alt blir likevel gjort ?

Er det det som er oppskrifta di for å takle a4 livet twentyfour seven?

Høres behagelig ut det.

Skrevet

Ja, jeg har litt problemer med å følge med jeg også? Hva er det vi ikke skal prøve på? Og hvem har spist stratosen min?

Skrevet

Kansje vi skal prøve å spise nok god stratos, så vi blir runde og blide og tekkes mennene våre. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...