Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Ja ja da ble jeg alenemor igjen. Men denne ganger for 2 barn. Gikk litt fort i svingene i det siste forholdet, og det måtte jo bare gå galt. Møttes, ble gravid, flyttet sammen, fikk en nydelig jente, problemer med økenomi og andre ting pga samboer ikke får jobb, og nå slutt. Han dro til Afrika (hvor han er ifra) og kom ikke tilbake :-(. Så nå sitter jeg her da. Gjeld til opp over ørene, to hærlige jenter, skyhøy husleie (bor i storbyen og her finnes ikke noe billigere), full jobb men ikke full barnepass, og i det hele tatt. Hva gjør man?????? Gått gjennom de fleste følelser de siste dagene. Motløshet, panikk, sorg, optimisme osv. Men har i det minste vært i kontakt med Nav, og fått søknadspapirer. så blir det tur til gjeldsrådgiver for å håndtere gjelden. Har ikke sjangs til å klare det lenger. Her er det virkelig krise. Men kommer meg vel gjennom dette også! Måtte bare få ut litt frustrasjon
Mamma+2 Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Stakkars deg.....livet skal ikke vere lett. Håpe du får god hjelp av Nav og at du får hjelp til å håndtere gjelda....det er først da ting faller på plass når man slipper bekymre seg HELE tiden.... Kos deg så godt du kan med jentene dine...så håper jeg du går bedre tider i møte.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 nå går det bare framover. flott at du har oppsøkt gjeldsrådgiver. du får sikkert gjeldsordning....... det går så fint så. du har to små, så du vil få det du trenger å leve for. vært igjennom det selv. årene går fort og du fikser det lett!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 høres nesten ut som meg det der.. alenemor i mange år, traff fyr, smelta helt, ble samboer, planla barn, ble gravid og han ombestemte seg... sitter nå gravid å prøver å holde motet oppe frem til fødsel med alle mulige plager.... Økonomi var grei men ... lagt opp til meg og ett barn - nå blir det to- bidrag kan jeg se leeenge etter og tjener 2000,- for mye pr år til forskudd og barnetilsyn så det blir 970,- ekstra og that`s it... Nåja, vi får kose oss med ungene. Sender deg maasssse varme tanker og lykke til med gjeldsrådgivning ! ( husk at det noen ganger må flere forsøk til men at det ordner seg for flinke jenter !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå