Gå til innhold

Da har vi fått barnehageplass til Milla:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun begynner ikke før 18. august da;o) Men greit å vite at den er i boks:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så greit da, gratulerer:-)

Skrevet

Grattis! Vi går her og venter i spenning! :)

Skrevet

Grattis! Er det fortsatt som å vinne i lotto når man får plass i Bergen, eller nærmer dere dere full barnehagedekning der borte?

Skrevet

Takk:o) Greit å ha begge ungene i samme bhg:o)

Skrevet

Bor ikke i Bergen kommune - en nabokummone, og her er det heldigvis blitt full dekning:o) Var ikke det da vi søkte inn Tobias - så det var mer nervepirrende - denne gangen regnet jeg nesten med å få plassen....men var greit å få det bekreftet:o)

Skrevet

Gratulerer :) Min Milla har også fått..

Hver gang du skriver et innlegg, Rutletutt, om Milla, så er det liksom så rart. Hører ikke navnet ofte, så tenker bare på min ;) ;)

Skrevet

Grattis til dere også:o)

He, he - samme tenker jeg hver gang jeg ser nicket ditt;o)

Skrevet

Og du har svar:o)

Skrevet

Milla er et herlig og fint navn, jeg blir selv kalt det:-)

Skrevet

Gratulerer!!

Vi har fått til Mina og Lucas i samme bhg nå i gangavstand fra her vi bor!!! kunne ikke vært bedre! Lucas må bytte fra studentbarnehagen siden jeg er ferdig å studere så da var det topp å få de i samme bhg

Skrevet

Takk:o) er veldig fornøyd med navnet hennes, ja:o)

Skrevet

Gratulerer til dere også:o) Må være deilig å ha plass i gangavstand! Kunne fått det her vi bor nå også - er faktisk to bhg i boligfeltet vårt og den ene bare rett over veien....men er så fornøyd med den bhg Tobias går i nå at vi ville ikke byttet uansett - selv om vi må kjøre 10 min-et kvarter "feil" vei;o) Vi flytter etterhvert (skal bygge) nærmere bhg også:o)

Skrevet

og du:o) Har desverre ikke msn, jeg:o(

Skrevet

Gratulerer, det er superdeilig å vite at det er i boks. Jeg fikk telefon på mandag om at vår plass var i boks, fra 1.april! Herlig.

Skrevet

Ja, det er deilig! Grattis til dere også:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...