Nora 82 Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 vi lurer på å dra en uke til varmere strøk. manneb har en krevende jobb og er veldig sliten...tror vi begge hadde hatt godt av sol og avslapping,men er det forsvarlig tro? jeg har jo ikke tenkt å føde ennå så...er ikke stor av vekst så det vil ikke være noe problem med min form sånn sett..har hatt endel kynnere og litt bekkenplager men sikkert mye fordi har et aktivt liv her og en 3 åring! hva synes dere? skal høre med jordmor på fredag også.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har aldri spurt dem selv, men har blitt fortalt at flyselskapene ikke tar med gravide etter 7. svangerskapsmåned.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 du får nok ikke fly viss du er over 7 mnd.. desverre.. Du risikerer også at dersom de sender deg med flyet ned til syden så får du ikke være med hjem igjen... Tror jeg ville ringt flyselskapet og hørt isåfall..
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Det er 4 uker for termin... http://www.sas.no/no/Alt-om-reisen/Reise-under-graviditet/Hvis-du-venter-ett-barn/
Nora 82 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 takk for svar. det er vel sikkert ikke så lurt...men har så lyst!!jaja. vi får heller ta oss en tur alle 4 i august el noe! men hadde vært såååå deilig nå!
hot-mama Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Dersom formen din er fin er det ingen ting i veien for å reise. Vi drar til kreta i mai..da er jeg i uke 33. Har fortsatt 6 uker igjen til termin når jeg kommer tilbake. Apollo opplyste at de kun har begrensninger for gravide de siste 4 ukene før termin. Ikke la deg skremme av at mange gravide ikke ville reist. En hver kjenner sin egen kropp og egne begrensninger best...og dersom legen din ikke har noen innvendinger så bare kjør på. GOD TUR!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå