Gå til innhold

Vet liksom ikke om jeg tør...

Anbefalte innlegg

Skrevet

å prøve lakserolje... Men hadde vært fint å få komme igang 7 dager etter terminen! I dag altså... Ikke noe annet har hjulpet.. ikke engang sex!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tør i alle fall ikke - nå har jeg ikke kommet til termin ennå, men saken er i følge legen min den at det man kan risikere med å ta lakserolje (som i prinsippet medfører det samme som å få magesjau, som også kan trigge fødsel) er at man får veldig kraftige, ukontrollerte rier og at ting på ingen måte foregår som man har trodd og tenkt. "Riestorm" var det noen som kalte det, tror jeg.

Det vil jeg uansett ikke ta sjansen på - og vi må jo gå ut i fra at barnet kommer ut etter hvert (evt at man til slutt settes i gang). Det er vel ingen som har blitt der inne ennå :) Men skjønner at du begynner å bli utålmodig, altså...

Skrevet

Er ikke redd for det med å bli satt i gang, men jeg får ikke føde slik som jeg vil (i vann) hvis jeg går over tiden!!! :( Jeg klarer faktisk ikke tanken på å ligge på "fødebenken" på en vanlig fødeavdeling! Får angst bare av tanken!

Jeg skal ikke gå så langt at jeg tar lakserolje. Men jeg vet ikke hvordan jeg kommer til å reagere hvis jeg må føde slik... Huff! jeg er så rar!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...