Süsse Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Legen mistenker gutten min for å kaste opp med vilje når han skriker. Hvorfor ikke la han bare kaste opp og ikke gå inn til han. Kanskje etter ei natt slik vil han ikke gjøre det igjen. Søvn avler søvn, så la han sove så lenge han vil på dagtid. Det har jo ikke noe å si når han legger seg om kvelden... Hva synes dere?
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Ehh...kremt.... NEI. Om han kaster opp med vilje kan være. Men man lar ikke barnet sitt ligge i spy hele natten for å lære de en lekse. Makan! Når det gjelder søvn så kommer det an på hvor gammel gutten er. Er han liten nok så stemmer det ja.
Huldretuss Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Jeg er ikke enig i at søvn avler søvn når de er over 2 år. Hadde begrenset hvor mye han sov, og hvor sent han sov. Ville heller ikke latt han bade i sitt eget spy hele natten. Leger skal man ikke alltid høre på er min erfaring....
KaMa Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Jeg hadde skiftet lege. Og så hadde jeg lurt litt på hvilket brevkurs vedkommende lege hadd tatt innenfor pediatri, eller unger generelt..
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Når han er så gammel er ikke jeg heller enig i det utsagnet. Det stemmer ikke på jenta mi lenger, og hun er bare 9- snart 10 mnd. Før når hun var mindre gjorde det nok det..
Süsse Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2008 Han sa det nok satt litt på spissen, men mente at det meste handlet om dressur. Han er ikke fastlegen... Jeg har ingen planer om å la han ligge i sitt eget spy en natt. Og jeg ser ikke helt for meg at han skal få sove som han vil på dagtid og holde det gående til 22-23 om kvelden. Ergo - fortsatt ingen løsning og jeg holder på å bli gal!!!
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Kun gråting til han kaster opp, ikke noe hoste på kvelden?
Süsse Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. mars 2008 Han hoster ikke fra før nei. Han begynner å hoste like får han kaster opp.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Har det holdt på lenge, kan godt sende deg pm. Har hatt en gutt med dette som holdt på fra 2-5 år med akkurat dette=)
Süsse Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. mars 2008 Søvnproblemer har vi alltid hatt og de oppkastgreiene siden han var 1 kanskje.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 Jeg sender deg en pm etterpå, skal ut å farte litt nå, hvis det går greit=)
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 Det der er metoder jeg ikke ville brukt på bikkja mi. Den første fordi den er mishandling. Den andre fordi den er garantert å gå til helvete med rakett. Sikker på at han var lege?
KaMa Skrevet 12. mars 2008 #15 Skrevet 12. mars 2008 Det finnes idioter som merklig nok får praktisere som leger også...
Süsse Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 12. mars 2008 Det var han samme legen som før jul mente at vi skulle komme tilbake etter 1 mnd etter at L hadde hosta hver natta i 2 uker og vi holdt på å bli tullerusk, hehe
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #19 Skrevet 12. mars 2008 Distriktsturnuskandidat som ikke akkurat var fra øverst i kullet sitt?
Nit@™ Skrevet 12. mars 2008 #21 Skrevet 12. mars 2008 Gutten min gjorde dette. Kastet opp når han skrek om kvelden. Han har i ettertid fått påvist refluks. Nå går han på faste medisiner og kaster ikke opp lenger om han skriker litt. Han sover hele natten, noe han ikke gjorde før. Men med 149 oppgulp pr døgn, og da spesielt om natten når han lå så hadde heller ikke jeg sovet godt om natten. Vi har fått en "ny" gutt i hus! Den legen hadde jeg aldri gått til mer som mener gutten skal ligge i sitt eget oppkast. Og det andre.. Hvor fant du den legen der? På gulesider.no under latsekker. Han kan ikke mye om barn i alle fall. Kanskje han burde lese boken om pediatri en gang til?
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #22 Skrevet 12. mars 2008 Min kjære datter kaster også opp når hun får raserianfall... Ganske ekkelt i grunn. Hvilke andre råd har du fått for å få ham til å sovne om kvelden Süsse?
Süsse Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #23 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har ikke fått noen gode råd, Fumlis. Alt faller tilbake på at han kaster opp. Angelica - skal svare deg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå