Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 gutten min er blitt syk. feber og forkjøla. han er veldig slapp. han og broren skal være med pappaen hele påsken. jeg og en venninne som også har barnefri har bestilt syden tur for lenge siden. er jeg en dårlig mor om jeg reiser? gutten min er 9 år. har snakket med han om dette. han sier jeg kan dra. men han er så slapp stakkars. føler meg som en dårlig mor om jeg drar hva hadde dere gjort? kan noen legge dette på skravle for meg?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Når drar dere da? Kan jo hende han er freshere innen den tid da. Jeg hadde synes det var mye verre om et hadde vært et lite barn, enn en på 9 år. Han kan ihvertfall gjøre rede for seg og si ifra om han blir mye verre. Jeg hadde nok dratt på ferie, og tenkt at pappaen også klarer å ta av seg sønnen sin.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Så snart ja, hehe. MEN han kan jo fortsatt bli bedre innen i morgen. Kan du ikke be pappaen ta han med til legen i morgen om du er redd det er noe alvorlig? Ingen tar alvorlig skade av å være litt forkjøla.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Vi har vært til lege. er kun virus sa legen. så det eneste vi kan gjøre er å gi febernedsettene. målte feberen nå (han våkna fordi han hostet så fælt) var 36.7 under armen. svettet veldig så trodde feberen var veldig høy. bra den ser ut til å gå ned hvertfall.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Da hadde jeg dratt med god samvittighet, han er jo tydligvis på bedringens vei.. Bra han svetter ut sykdommen:) det går nok sååå fint!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 takk for beroligende ord får pakke litt, så får jeg se hva det blir til i morgen
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 en av grunnene til at jeg vil høre deres syn er fordi min mor mener jeg må bli hjemme... men er alenemamma, gutten skal til sin far. er jo klart mye bedre å være i nærheten av de om det skulle være noe. men samtidig veldig kjedelig å sitte hjemme unødvendig. hi
Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Hadde det feks vært en hyttetur eller noe i nærheten, så kunne jeg skjønt det, men det er snakk om utlandet da! Mye penger rett i dass om man ikke drar, pluss masse planlegging osv.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 ja, det er nettopp det. vi har fått noen billig billetter også, så tror ikke jeg får pengene tilbake om jeg ikke reiser...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 Det gjør du helt sikkert ikke. Men det gjør man vel ikke uansett? Hm. Nei, vet ikke jeg. Håper du får gjort det du føler for ihvertfall, og at du får kost deg uansett:-)
___ Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 Det er jo far sin uke. Hadde det virket som om det var noe farlig ville det jo vært noe annet, men en forkjølelse kan vel far greie like godt som deg. Hadde du forventet at far skulle droppe en ferietur fordi barnet var forkjølet mens det var hos deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå