Bea- Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Får dere dårlig samvittighet når dere er vekke fra barna deres? Jobber en del helger, må det pgav økonomien. Sliter sånn med dårlig samvittighet! Føler jeg er forlite med jenta mi
Mille** Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Jobber hver 3. helg, men har ikke dårlig samvittighet overfor barna. Jobber bare 75 %, så jeg føler jeg ser de masse! Og dessuten er de jo sammen med pappan når jeg jobber helg. ) Men for all del, kunne godt tenkt meg å slippe helgejobbing altså! ;o)
Tiddelidu Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 nope, da får pappa`n mye tid alene med barnet. Det har de begge veldig godt av! =) Og som ble sagt over her, mer fri i uka.
~~DoraDora~~ Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Har jo som nevnt av andre her mer fri i uka da. Jeg jobber også 75 %, og har de jo dermed ikke fullt i barnehagen da. Der er de 50%, og da er vi jo ellers mye sammen:-) Hadde slitt med det dersom de var fulltid i barnehagen. Men når en jobber helger, har en jo fri mer i ukene;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå